سی‌ان‌ان: ترامپ فرزند نامشروع دارد / آیا آقای رئیس جمهور استیضاح می شود؟

شنبه،۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
سی‌ان‌ان: ترامپ فرزند نامشروع دارد / آیا آقای رئیس جمهور استیضاح می شود؟

گروه بین الملل - نگهبان سابق برج ترامپ قصد دارد آزادانه درباره رابطه غیراخلاقی رئیس‌جمهور آمریکا با یک زن خدمتکار و فرزند نامشروع حاصل این رابطه صحبت کند.

به گزارش وب سایت شبکه خبری سی‌ان‌ان در دو گزارش به وضعیت سیاسی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در داخل این کشور پرداخته است. در حالی که گمانه زنی ها نسبت به استیضاح ترامپ درباره کارهای غیر اخلافی او شدت گرفته است، بامداد امروز به وقت محلی، سی ان ان با یک خبر جدید دیگر آمریکایی ها را غافلگیر کرد.

این شبکه خبری در ادامه افشاگری ها و گزارش های خود علیه ترامپ این بار پرده از یک رابطه نامشروع دیگر برداشت که ماحصل آن یک فرزند است. به دنبال این افشاگری، سی ان ان در گزارشی دیگر تحلیل کرده است که نزدیکان ترامپ به او خیانت می کنند و می گوید نفر بعد که طناب استیضاح را گردن ترامپ می اندازد چه کسی است؟

«دینو ساجدین»، دربان سابق برج ترامپ که پیشتر اعلام کرده بود از رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با یک زن خدمتکار مطلع بوده و حاصل این رابطه یک فرزند نامشروع است، هم اکنون می تواند در این باره آزادانه‌تر صحبت کند.
روز گذشته (جمعه) مارک هلد، وکیل این دربان سابق اعلام کرد که موکل او پیشتر یک توافق با شرکت «امریکن مدیا» --که شرکت مادر مجله نشنال اینکوایرر است--امضا کرده بود که او را از افشای این اطلاعات منع می کرد؛ اما او هم اکنون از این توافق خارج شده است.
 شبکه خبری سی ان ان به یک نسخه از توافق امضا شده میان ساجدین و شرکت امریکن مدیا دسترسی پیدا کرد. این توافق در تاریخ 15 نوامبر سال 2015 امضا شد و بر اساس آن شرکت امریکن مدیا حق دسترسی کامل به داستان این دربان درباره رابطه غیراخلاقی ترامپ را داشت و ساجدین هم طبق توافق، مبلغ 30 هزار دلار برای فاش نکردن این جزئیات دریافت کرده بود. در بخش دیگری از این توافق هم آمده است در صورتی که ساجدین این توافق را نقض کند، باید مبلغ یک میلیون دلار به شرکت امریکن مدیا بپردازد.
وکیل ساجدین در گفتگو با سی ان ان اعلام کرد: ساجدین نمی توانست درباره توافقی که با امریکن مدیا امضا کرده و داستانی که برای آنها فاش کرده بود، با کسی صحبت کند؛ زیرا در این توافق جریمه نقدی تعیین شده بود. اما به تازگی امریکن مدیا آقای ساجدین را از این توافق خارج کرد. در نتیجه او می تواند هرآنچه  راکه درباره رابطه غیراخلاقی ترامپ می داند، فاش کند.
در ماه آوریل سال جاری میلادی ساجدین اعلام کرد: امروز مطلع شدم توافقی که با این شرکت برای انتشار نکردن داستان رابطه ترامپ داشتم، از سوی دیگر رسانه ها به بیرون درز کرده است. من هم تأیید می کنم که زمانی که در برج ترامپ مشغول به کار بودم، به من گفته شده بود نباید کاری به آن خدمتکار زن داشته باشم زیرا او با ترامپ رابطه داشت و حاصل این رابطه هم یک فرزند نامشروع بود.
در آن زمان امریکن مدیا اعلام کرد که این داستان صحت ندارد. کاخ سفید هم در ماه آوریل به درخواستها برای واکنش به این مسئله پاسخی نداد.
وکیل ساجدین اعلام کرد: هم اکنون که موکل من از این توافق خارج شده است، دیگر می تواند درباره اطلاعاتی که دارد آزادانه صحبت کند.
دونالد ترامپ پیش از این هم به دلیل داشتن روابط نامشروع با زنان دیگر انتقادهای بسیاری را برانگیخته بود. وی پیشتر با یک بازیگر زن فیلم های مستهجن به نام «استورمی دنیلز» رابطه غیراخلاقی داشت. به دنبال افشای رابطه غیراخلاقی دنیلز با ترامپ، مایکل کوهن، وکیل سابق او پذیرفته بود که طی یک توافق محرمانه، مبلغ 130 هزار دلار به عنوان حق السکوت به این بازیگر زن پرداخت و او را وادار به سکوت کند.

 

ترامپ طعم خیانت دوستان نزدیکش را چشید

سی‌ان‌ان: ترامپ فرزند نامشروع دارد / آیا آقای رئیس جمهور استیضاح می شود؟

به نوشته سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ بخاطر اقدامات و سیاست‌هایش همواره باید منتظر بماند تا ببیند نفر بعدی که به او خیانت می‌کند چه کسی است.

 شبکه خبری سی ان ان  همچنین در گزارش دیگری نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از خیانت جف سشنز، از دوستان نزدیک وی که اکنون به دشمنش تبدیل شده است، به خشم آمده است. ترامپ در واشنگتن و در دادگاه های آمریکا نیز شاهد آن بوده است که دوستان نزدیکش از وی جدا شده و به دشمنی با او روی آورده اند.
دونالد ترامپ صبح روز جمعه را با انتشار توئیتی آغاز کرد که در آن از خیانت جف سشنز انتقاد کرد. او در این توئیت از رابرت مولر، مسئول تحقیقات ویژه در ارتباط با مداخلات روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا، نیز به شدت انتقاد کرد.
دونالد ترامپ در توئیت خود نوشت: ‹‹جف بسیار ناعادلانه رفتار کرد و معیارهای دوگانه ای را به کار برد››.
تازه ترین نمونه از دوستان دونالد ترامپ که به وی پشت کرده است مایکل کوهن، وکیل پیشین او است. او اعلام کرده است که ترامپ به وی دستور داده برای ساکت کردن زنانی که افشا کردند ترامپ با آنها رابطه داشته است حق السکوت پرداخت کند تا جایگاه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 متزلزل نشود. همچنین، در روز پنجشنبه گزارش خیره‌کننده‌ای منتشر شد مبنی بر این که دیوید پکر David Pecker، مدیر شرکتی که نشریه نشنال اینکوایرر National Enquirer را منتشر می کند، در بررسی های مربوط به این پرونده مصونیت دریافت کرده است. نشنال اینکوایرر زمانی به ارگان تبلیغاتی دونالد ترامپ تبدیل شده بود.
آسوشیتدپرس نیز در گزارشی اعلام کرد اسنادی در نشنال اینکوایرر موجود است در صورتی که منتشر شود می تواند به وجهه دونالد ترامپ آسیب بزند.
رخدادهای اخیر روشن ساخته است که دوستان پیشین ترامپ اکنون واهمه‌ای از وی ندارند. این رخدادها همچنین نشان می دهند که آن دوستان سابق وقتی پای وفاداری به ترامپ و وظایف سیاسی و قانونی‍شان به میان می آید، بیشتر به آن چه که برایشان سودمند است، می اندیشند تا وفاداری به دوست سابقشان. دونالد ترامپ در وضع دشواری گرفتار شده اما او توانسته است در بسیاری از مواقع که نادیده گرفته شده است، خود را از مهلکه نجات دهد. شاید این بار هم بتواند چنین کاری را انجام دهد.
با این حال، این مسئله که دونالد ترامپ دیگر آن فرد توانمند سابق نیست به دشمنان وی جسارت بیشتری بخشیده باشد. اگر انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا که قرار است در ماه نوامبر آینده برگزار شود آن گونه که باید به سود جمهوری خواهان نباشد، طرفداران اصلی وی در حزب جمهوری خواه ممکن است در محاسبات خود در حمایت از ترامپ تجدید نظر کنند.
دور شدن دوستان سابق ترامپ از وی برای رئیس جمهور آمریکا ناراحت کننده است. اما ترامپ خود نیز در وفاداری به کسانی که در اطراف وی بوده اند چندان مصمم نبوده است و لذا دور شدن دوستان نزدیکش از وی امر چندان دور از انتظاری محسوب نمی شود.
حتی روابط ترامپ با همسرش ملانیا نیز به گونه ای بوده است که برخی از فاصله گرفتن رئیس جمهور از همسرش سخن گفته اند. همه روسای جمهور درمی‌یابند که قدرت در نهایت به تنهایی آنها می انجامد. اما فشار این وضع زمانی بیشتر می شود که وی همواره باید منتظر بماند تا ببیند نفر بعدی که به وی خیانت کرده و او را ترک می کند، چه کسی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

کد خبر: 2617