مرعشی: هاشمی هم اگر بود حریف کارهای روحانی نمی شد

دوشنبه،۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
لوازم‌خانگی به زودی گران خواهد شد

گروه سیاسی- فعال اصلاح‌طلب و از بستگان آیت‌الله هاشمی گفت: حتی اگر آیت‌الله هاشمی در حال حاضر حضور داشتند، باز هم حریف برخی سیاست‌های روحانی نمی‌شدند. او در دولت اول خود هم به توصیه‌های آیت‌الله هاشمی جدی عمل نمی‌کرد.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره تهدید شدن رئیس جمهور گفت: به نظر من تمامی این رفتارها جنبه طنز و زنگ تفریح در سیاست را دارد و در مجموع این موضوع مسئله مهمی نیست.

مرعشی گفت که « ما گاهی بر اساس احترام به روحانی در مقابل بعضی حرف‌های او سکوت می‌کنیم» و ادامه داد: ممکن است تصمیم حمایت ما از روحانی تغییر کرده باشد یعنی در حال حاضر نسبت به تصمیم گذشته خود ارزیابی دیگری داریم.

این عضو حزب کارگزاران، در ادامه، جای یک میانجی موجه را در صحنه سیاسی ایران خالی دانست و افزود: از دیدگاه من حتی اگر آیت الله هاشمی در حال حاضر حضور داشتند، باز هم حریف برخی سیاست‌های روحانی نمی‌شدند و نمی‌توانستند او را در عدم عقب‌نشینی در بعضی مسائل مجاب کنند. چراکه او در دوره اول دولت خود هم به توصیه‌های ایت الله هاشمی جدی عمل نمی‌کرد.

مرعشی با اشاره به کاندیدا شدن جهانگیری در انتخابات نیز گفت: حضور جهانگیری در انتخابات ضررهایی را متوجه خود جهانگیری و جریان اصلاحات کرد. کاندیداتوری او تصمیم روحانی بود و همگان شاهد بودیم که به نفع او هم تمام شد اما برداشت من این است که تیم حلقه یک روحانی از کاندید شدن جهانگیری در انتخابات رنجیدند و در دوره دوم در شکل‌گیری دولت، جهانگیری کاملا به کنار رانده شد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

 

کد خبر: 2770