کالایتان را بخرید ولی پولی پرداخت نکنید + فیلم

شنبه،۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
رقیب "آمازون" فروشگاه بدون پرداخت در سانفرانسیسکو افتتاح می کند
کالایتان بخرید ولی پولی پرداخت نکنید

گروه فناوری - یک شرکت استارتاپی در آمریکا فروشگاهی افتتاح کرده است که مشتریان می‌توانند بدون پرداخت هزینه از فروشگاه خارج شوند.

به گزارش پیام ایران  و به نقل از انگجت، شرکت "آمازون گو"(Amazon Go) سه فروشگاه دارد که تمامی این فروشگاه‌ها در شهر "سیاتل"(Seattle) واشنگتن هستند.

حال یک استارتاپ تحت عنوان "Standard Cognition" در رقابت با آمازون فروشگاهی احداث کرده است که به مشتریان این امکان را می‌دهد که پس از انتخاب محصولات مورد نظر خود و در هنگام پرداخت هزینه، آنها را اسکن نکرده و هزینه‌ای پرداخت نکنند.

زمانی‌که مشتریان اقلام مد نظرشان را انتخاب کردند، اپلیکیشن مخصوص این استارتاپ با استفاده از دوربین گوشی کاربر محصولاتی که کاربر از فروشگاه انتخاب می‌کند را بررسی و شناسایی می‌کند.

سپس مشتری بدون پرداخت هزینه خریدش، فروشگاه را ترک می‌کند. زمانی‌که وی فروشگاه را ترک کرد، استارتاپ هزینه خرید وی را  محاسبه می‌کند و میزان مبلغ را از طریق ایمیل برای فرد ارسال می‌کند.

استارتاپ "استاندارد کاگنیشن"(Standard Cognition) در حال آزمایش ویژگی‌های جدید برای این فروشگاه است.

این فروشگاه هم‌اکنون چند ساعت در روز باز است و استارتاپ مذکور امیدوار است که در آینده افراد بیشتری از این فروشگاه خرید کنند و ساعات کار فروشگاه را افزایش دهد.

استارتاپ "استاندارد کاگنیشن" اعلام کرده است که در این فناوری از "تشخیص چهره" استفاده نمی‌شود.

این استارتاپ در نظر دارد که تا سال ۲۰۲۰ و بازی‌های المپیک در ژاپن، چندین فروشگاه در این کشور افتتاح کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 2879