قتل جوان ۱۹ ساله‌ در تهران به دست پسر ۱۵ ساله

يکشنبه،۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
قتل جوان ۱۹ ساله‌ در تهران به دست پسر ۱۵ ساله

گروه اجتماعی>حوادث- رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان جزئیات قتلی خونین که در آن پسری ۱۵ ساله یک جوان ۱۹ ساله را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود تشریح کرد.
سرهنگ امین محمدی رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان با اعلام خبر وقوع یک قتل در شهرک شهید بهشتی ۱۳ آبان و دستگیری قاتل ۱۵ ساله آن در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۴ امروز تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گرفته می‌شود و در این تماس عنوان می‌شود که نوجوانی افغانستانی در پارک معلم شهرک شهید بهشتی چاقو خورده است؛ به دنبال این گزارش سریعا مأموران کلانتری ۱۶۸ برای بررسی موضوع به محل اعزام می‌شوند.

او ادامه داد: پس از حضور مأموران در صحنه همکاران ما مشاهده می‌کنند که پسر بچه‌ای ۱۵ ساله در حالیکه یک چاقو در کنارش روی زمین است از ناحیه پا و کمر مصدوم شده است لذا سریعا با مرکز اورژانس به منظور انتقال این پسربچه افغانستانی به بیمارستان تماس می‌گیرند.

رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان اضافه کرد: در حالی که همکاران ما مشغول بررسی صحنه و انتقال وی به بیمارستان بودند گزارش دیگری از چاقو خوردن یک نوجوان ۱۹ ساله در همان شهرک و در خیابان نیلوفر۹ به کلانتری ۱۶۸ اعلام می‌شود که پس از حضور مأموران پلیس در صحنه، همکاران مشاهده می‌کنند که پسری ۱۹ ساله که او نیز از اتباع افغانستان بوده به شدت از ناحیه بازو، کمر و گردن مجروح شده و حالش وخیم است.

سرهنگ محمدی گفت: وخامت حال پسر ۱۹ ساله به اندازه‌ای بود که وی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. لذا تحقیقات بیشتر در خصوص علت و انگیزه این قتل توسط همکاران ما انجام گرفت و مشخص شد که پسر ۱۵ ساله و جوان ۱۹ ساله از روز گذشته با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند و در قراری که ظهر امروز در خیابان نهم نیلوفر شهرک شهید بهشتی داشتند با یکدیگر درگیر شده و پسر ۱۵ ساله جوان ۱۹ ساله را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است و در حالیکه خود نیز مجروح شده بود توانسته بود کشان کشان خود را به پارک معلم برساند.

او در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده پرونده قتل این جوان ۱۹ ساله تشکیل شده و قاتل ۱۵ ساله نیز هم اکنون تحت درمان است.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم

کد خبر: 2889