یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه و چند حاشیه پراهمیت

سه شنبه،۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

دومین روز از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با استقبال بیشتر نسبت به روز اول این نمایشگاه برگزار شد.

این در حالی است که غرفه‌داران و مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه امسال از کم توجهی مسئولان ارشد کشور به این نمایشگاه بزرگ و مهم گله داشتند.

عدم حضور افرادی چون معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و شماری دیگر از سیاستگزاران در این نمایشگاه، آن هم در شرایطی که بازار پول و سرمایه کشور نیاز به همفکری و اطمینان بخشی بیشتری دارد، از جمله موارد گلایه بسیاری از مصاحبه‌شوندگان با خبرنگار پیام ایران بود.

در عین حال تخصیص بخشی از فضای نمایشگاه به استارت‌آپ‌های مالی و پولی و نیز حضور معاون فن‌آوری رئیس جمهور از نقاط جالب توجه این رویداد بود که جوانان علاقمند زیادی را جلب کرده و موجب شده بود که این بخش به یکی از بخش‌های شلوغ نمایشگاه تبدیل شود.

حضور رئیس سازمان بورس با لباس سیاه به دلیل همزمانی درگذشت پدر همسرش با روز افتتاحیه نمایشگاه و ترجیح ایشان بر حضور در این مناسبت نیز نشان از تعهدی ارزنده داشت که در افواه نقل می‌شد.

نکته دیگر انتشار ویژه‌نامه‌های تخصصی این نمایشگاه بود. اقتصاد کارا، نشریه حوزه اقتصاد و کسب و کار نیز بسته اطلاع رسانی را برای روز دوم نمایشگاه عرضه نمود که حاوی اخبار روز اول نمایشگاه و سخنرانی‌های افتتاحیه نیز می‌شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 330