اولین جزئیات از دستگیری اعضای شورای شهرستان باغستان

سه شنبه،۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

گروه اجتماعی>استان ها- شب گذشته سپاه سیدالشهدای تهران از بازداشت دو عضو شورای باغستان خبر داد؛ خبری که از سوی یک منبع آگاه در این شورا تایید ولی از سوی اعضای شورای استان تهران رد شد.

سپاه سیدالشهدای تهران از شناسایی یک باند رشوه گیر در شهرستان شهریار خبر داد که سه نفر از متهمان اصلی این شبکه شناسایی و دستگیر شدند. ۲ نفر از آن ها از اعضای شورای شهر باغستان بودند. اعضای دیگری نیز شناسایی شده‌اند که پس تکمیل تحقیقات این افراد نیز با دستور مقام قضایی بازداشت خواهند شد.

یک منبع آگاه در شورای باغستان در خصوص دستگیری دو نفر از شورای شهرستان باغستان گفت: تمام رشوه های گرفته شده در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز بود.

وی افزود: در زمانی که شهرداری کرج مدیر واحدی نداشت و محمدرضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری کرج بود، افرادی از این موضوع سواستفاده و اقدام به فروش تراکم در شهر کردند.

در حالی که این منبع آگاه خبر بازداشت دو عضو شورای شهرستان باغستان را جدای از خبر بازداشت ۹ نفر از اعضای شورای استان تهران دانست؛ بهزاد درخشان عضو شورای شهر شهریار و موسی رضازاده عضو هیات حل اختلاف شورای استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر اینکه این تخلفات جدید نیست، بازداشت شدن این افراد را به خبر بازداشت ۹ نفر از اعضای استان تهران مربوط دانستند.

گفتنی است؛ رحیم سلیمانی راد سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران حدود دو ماه و نیم پیش اعلام کرده بود که ۹ نفر از اعضای شورای شهرهای استان تهران به دلیل مشارکت در فعالیت‌های غیرقانونی شهرداری و جعل مدرک تحصیلی بازداشت شده‌اند و اینک خبر راه اندازی باند رشوه گیری منتشر شد که پس از شناسایی مشخص شد دو نفر از آن ها عضو شورای شهرستان باغستان بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 3519