آخرین لحظات زندگی مرحوم بهرام شفیع

چهارشنبه،۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
آخرین لحظات زندگی مرحوم بهرام شفیع

گروه ورزشی- حمیدرضا بخارایی دبیر فدراسیون هاکی که سال‌ها در کنار بهرام شفیع به عنوان دوست و همکار فعالیت می کرد از آخرین ساعات حیات آن مرحوم و شرایط وی سخن گفت.

به گزارش پیام ایران، بهرام شفیع مجری رئیس فدراسیون هاکی و باسابقه برنامه تلویزیونی ورزش و مردم روز گذشته در سن ۶۲ سالگی درگذشت. دبیر فدراسیون هاکی در گفت و گو با ایسنا در مورد احوال بهرام شفیع قبل از مرگش اظهار کرد: حال شفیع خوب بود، همه چیز عالی پیش می رفت. آقای شفیع ۴ سال قبل آنژیو کرده بود و بعد از آن حالش خوب و عالی بود. او شب قبل از این اتفاق ناگوار دردی را در ناحیه قلب حس کرد و صبح روز بعد به بیمارستان رفته بود. بیمارستان شرایط را بد تشخیص نداده بود.

وی ادامه داد: اما دوباره بعدازظهر دردی را حس کرده بودند و به درمانگاه محلی رفته بودند. آن‌جا مجبور می‌شوند با اورژانس هماهنگ کنند تا او را به بیمارستان منتقل کند. متاسفانه آقای شفیع در مسیر بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند.

بخارایی با بیان اینکه صبح دیروز با شفیع در فدراسیون صحبت کرده بود گفت: دیروز صبح آقای شفیع را دیدم شرایط عادی بود و حالشان خوب بود. خیلی زود بود که ما را تنها بگذارد. برنامه های زیادی برای هاکی و برنامه ورزش و مردم داشتیم اما نشد تا با هم این کارها را انجام دهیم و او خیلی زود با دنیای فانی وداع کرد.

دبیر فدراسیون هاکی در ادامه گفت: شفیع کارهای زیادی را در هاکی انجام داد، سومی جهان و مقام های زیاد دیگری در این رشته در دوران مدیریتش بدست آمد. ان شاءالله اگر ما هم در این رشته ماندیم یا زنده بودیم راهی که او پیش برده را ادامه دهیم .

وی در پایان گفت: مراسم تشییع پیکر بهرام شفیع فردا پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح از جلوی مسجد بلال صداو سیما انجام خواهد شد. همچنین مراسم سوم این مرحوم نیز در همان مسجد بلال ساعت ۱۵ روز جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 3536