آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه

شنبه،۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه

گروه سیاسی- نماینده مردم میرجاوه در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در گفت وگویی آخرین وضعیت پیگیری وضعیت مرزبانان کشورمان را که سه شنبه گذشته توسط گروه تروریستی موسوم به جیش العدل ربوده شدند تشریح کرد. وی اعلام کرد هم اکنون ۳-۲ گروه مردمی (سران طوایف) در آن سوی مرز حضور دارند و در حال رایزنی با معتمدان و سران طوایف آنها هستند تا این موضوع ختم به خیر شود.

نماینده مردم میرجاوه در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در گفت وگویی آخرین وضعیت پیگیری وضعیت مرزبانان کشورمان را که سه شنبه گذشته توسط گروه تروریستی موسوم به جیش العدل ربوده شدند تشریح کرد. وی اعلام کرد هم اکنون ۳-۲ گروه مردمی (سران طوایف) در آن سوی مرز حضور دارند و در حال رایزنی با معتمدان و سران طوایف آنها هستند تا این موضوع ختم به خیر شود.

به گزارش پیام ایران؛ علی کُرد افزود: همچنین تاکنون پیگیری های زیادی از سوی دولت و دستگاه دیپلماسی کشور انجام شده که در این رابطه می توان به احضار سفیر و حضور فرمانده مرزبانی پاکستان در تهران اشاره کرد. وی درباره احتمال مذاکره با نمایندگان تروریست ها برای آزادی مرزبانان، اظهار داشت: آنها مواضع خود را از طریق اطلاعیه های شان بیان می کنند و اقدامی برای مذاکره مستقیم انجام نمی دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم/

کد خبر: 3749