شاخ به شاخ شدن پراید با کامیون، چهار نفر را به کشتن داد

شنبه،۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
شاخ به شاخ شدن پراید با کامیون ، چهار نفر را به کشتن داد

گروه اجتماعی >حوادث - رییس پلیس راه استان کرمانشاه از جان باختن چهار نفر در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پراید درجاده فرعی طلسم به گاوسور در حوزه شهرستان دالاهو خبر داد.

به گزارش  پیام ایران ، سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: ساعت حدود ۱۱ صبح امروز (۱۹ آبان) یک مورد تصادف در حوزه شهرستان دالاهو در جاده فرعی طلسم به گاوسور گزارش شد.

وی افزود: در این تصادف یک دستگاه کامیون با خودروی پراید به صورت رخ به رخ برخورد داشتند که متاسفانه این امر منجر به جان باختن سه نفر از سرنشینان خودروی پراید شد.

حیدری تصریح کرد: سرنشین دیگر که مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه این فرد نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

شاخ به شاخ شدن پراید با کامیون، چهار نفر را به کشتن داد

رییس پلیس راه استان کرمانشاه انحراف به چپ کامیون را علت این حادثه دلخراش عنوان کرد و افزود: متاسفانه یک سهل انگاری و یک عمل خلاف قانون می تواند منجر به این فجایع شود که چهار نفر جان خود را از دست بدهند.

وی در همین راستا از رانندگان خواست قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی گرفته و برای حفظ جان خود و دیگران به قوانین احترام گذاشته و از انجام حرکات خطرناک هنگام رانندگی خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کد خبر: 4146