رقابت شدید ۲۰بازرگان برای خرید محل قتل‌ خاشقچی

جمعه،۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
رقابت شدید ۲۰بازرگان برای خرید محل وقوع یک قتل‌ پرسروصدا

گروه بین الملل- ۲۰ بازرگان برای خرید ساختمان کنسولگری سعودی در استانبول رقابت می کنند.

این افراد برای خرید زمین کنسولگری عربستان در استانبول با هر قیمت پیشنهادی اعلام آمادگی کردند تا آن را به موزه و آرامگاهی برای جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی که در این کنسولگری کشته و قطعه قطعه شد، تبدیل کنند.

توران قشلاقچی رئیس انجمن رسانه های عرب در ترکیه از آمادگی بیست بازرگان برای خرید ساختمان کنسولگری عربستان در چارچوب پویشی تحت عنوان “کنسولگری باید موزه و آرامگاهی برای جمال خاشقجی باشد” که اخیرا فعالان عرب به راه انداخته اند، خبر داد.

قشلاقچی دیروز در مصاحبه با این خبرگزاری با اشاره به پویش اختصاص کنسولگری عربستان برای موزه و آرامگاه جمال قاشقجی با هدف تکریم از وی و موضع رسانه های بین المللی در قبال موضوع قتل خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول، گفت: ” حدود بیست بازرگان آمادگی خود را برای خرید زمین کنسولگری با هر قیمت پیشنهادی اعلام کردند. مقر این کنسولگری باید به موزه و آرامگاهی به نام خاشقجی تبدیل شود برای اینکه این روزنامه نگار در آنجا کشته شد و در همانجا جسدش (در اسید) حل شده است”.

وی افزود: “شماری از روزنامه ها و مطبوعات وابسته به عربستان سعودی ، اطلاعات نادرستی از این جنایت منتشر کردند و در واقع مرتکب انحراف رسانه ای شدند و پس از آن مشخص شد که این رسانه ها تلاش کردند از این مسئله که وجدان و درون ملت ها را متأثر کرده است، بهره برداری و سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 4241