واکنش رامبد به شایعه طلاقش از نگار

يکشنبه،۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
واکنش رامبد به شایعه طلاقش از نگار

گروه اجتماعی- شایعه جدایی نگار و رامبد از کجا آب می‌خورد

برخی از کسانی که هنرمندان را در امکان عمومی و هنری رصد می‌کنند می‌گویند مدتی است رامبد جوان با نگار جواهریان رویت نشده است و همین حرف و حدیث‌ها به این شایعه دامن زده که این دو هنوز به وصل نرسیده از هم منفصل شده‌اند. گرچه برخی دیگر معتقدند که ازدواجشان همچنان پربرجاست و آن‌ها برای اینکه شایعات و حاشیه‌های دردسرسازی دامن آن‌ها را نگیرد ترجیح داده اند کمتر در فضای عمومی با هم ظاهر شوند یا عکسی مشترک در اینستاگرام منتشر کنند.

رامبد جوان که شایعاتی درباره جدایی اش از نگار جواهریان منتشر شده بود، عکسی از خود به همراه همسرش را در اینستاگرام منتشر کرد.

طلاق+رامبد جوان.jpg

ماجرای طلاق قبلی رامبد جوان چه بود؟

رامبد جوان که در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج کرده بود پس از چند سال زندگی مشترک از او جدا شد. جوان چند سال بعد و در ۳۶ سالگی با سحر دولتشاهی ازدواج کرد.

در سال ۹۳ زمزمه‌های جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها به گوش رسید که این خبر پس از مدتی به واقعیت پیوست.
در همین روز‌ها رامبد جوان که مهمان برنامه زنده بعضیا از شبکه سوم سیما با اجرای علی ضیا بود در بخشی از برنامه در پاسخ به سوال مجری که از وی خواست در مورد زندگی شخصی و زناشویی اش (طلاق) توضیح دهد چنین گفت: ترجیح می‌دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوصی ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم.

اگر می‌خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می‌کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 4487