کیهان:اشتباه کردیم

چهارشنبه،۱۲ دي ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کیهان:اشتباه کردیم

گروه سیاسی-  کیهان نوشت:یکشنبه در همین ستون، خبری با موضوع سانسور سفر مخفیانه ترامپ به عراق در صفحات اول نشریات زنجیره‌ای، ترامپ درباره همین سفر گفته بود خیلی غم‌انگیز است.

7 تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کردیم اما متاسفانه ناچارم کاملا مخفیانه به آنجا سفر کنم».

در خبر ویژه مذکور در کنار نام روزنامه‌هایی که خبر مذکور را در صفحه اول خود سانسور کرده بودند، به اشتباه، نام روزنامه اعتماد نیز قید شده بود.

پس از آن همین موضوع دستمایه سردبیر روزنامه اعتماد شده تا در مطلبی با عنوان «مباهته شاخ و دم ندارد»، ادعا کند تمام مطالب و دعاوی کیهان درباره این روزنامه دروغ‌پردازی است. اعتماد می‌نویسد: قصه کیهان فرق دارد و روزنامه‌خوان‌ها می‌دانند که این رسانه با زبان زهردارش و با دروغ‌سازی و افسانه‌پردازی‌اش چه به روز حرفه شریف روزنامه‌نگاری آورده. کیهان با این کارها نه تنها خود را بی‌اعتبار می‌کند بلکه آن موسسه قدیمی و نامدار را از چشم انداخته و روزبه روز بیشتر می‌اندازد. ضمن اینکه کیهان مستقل و خصوصی که نیست. با پول ملت منتشر می‌شود و  نمی‌تواند هر چه دل تنگش می‌خواهد بگوید. با این دروغ‌ها و بهتان‌ها اعتبار بعضی از نهادهای حکومت را نیز مخدوش می‌کند و جا دارد که دلسوزان نظام فکری بکنند و راه‌علاجی برای این زخم کهنه بیندیشند!

اعتماد می‌افزاید: کیهان به اعتماد ناسزا می‌گوید و حقیقتا بی‌ربط،پای شهرام جزایری را وسط می‌کشد و رطب و یابسی به هم می‌بافد که حیرت‌آور است. کیهان که دستش به هیچ دم گاوی بند نیست صحبت از هرچه بشود، تهش به «کله‌پاچه خوری الیاس حضرتی و شهرام جزایری» اشاره می‌کند و با همان شیوه نامیمون مباهته به ترور شخصیت رقیب می‌پردازد.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 5000