دایی و مهدوی کیا مهمانان ویژه افتتاحیه بودند + فیلم

شنبه،۱۵ دي ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
دایی و مهدوی کیا مهمانان ویژه افتتاحیه بودند

گروه ورزش - مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره رقابت های جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه زاید سیتی اسپورت برگزار شد.

در دقایق ابتدایی این مراسم تعداد اندکی از هواداران اماراتی در ورزشگاه حضور داشتند. اما رفته رفته به تعداد آنها اضافه شد تا هواداران میزبان نشان دهند برنامه ویژه ای برای داغ کردن تنور این بازی ها از همین شب نخست دارند.

در شروع مراسم رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال به همراه آل مکتوم وارد ورزشگاه شد. جیانی اینفانتینو به همراه آل مکتوم در جایگاه تشریفات ویژه قرار گرفت تا شاهد مراسم افتتاحیه باشد. رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی دیگر از چهره های ویژه این مراسم بود که پس از ورود به جایگاه ویژ در کنار اینفانتینو قرار گرفت. دوربین های تلویزیونی بارها جایگاه ویژه را شکار می کردند که طی آن شیخ سلمان با اینفانتینو در حال صحبت کردن بود.

photo_2019-01-05_22-25-47.jpg

مسئولان برگزارکننده مراسم افتتاحیه یکی از آهنگسازان آهنگ‌های خارجی را برای اجرای پلی بک آنها انتخاب کرده بودند اما در بین لحظاتی که این فرد در حال انتخاب آهنگ بود تغییرات عجیب و غریبی به وجود می آمد تا شاهد شنیدن آهنگ‌های عربی باشیم و خبری از موزیک‌های خارجی نبود.ترانه مربوط به افتتاحیه بازی‌ها را هم دو خواننده مرد و یک خوانند زن از کشور امارات خواندند.

علی دایی و مهدی مهدوی کیا دو بازیکن سابق تیم ملی ایران به عنوان میهمانان ویژه در جایگاه حضور داشتند و مراسم افتتاحیه را از نزدیک تماشا کردند.

قسمتی از مراسم افتتاحیه را در فیلم زیر ببینید:

کد خبر: 5082