مهمانی فست فودی ترامپ همه را غافلگیر کرد +تصاویر

سه شنبه،۲۵ دي ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
مهمانی فست فودی ترامپ همه را غافلگیر کرد +تصاویر

گروه بین الملل- در اقدامی عجیب ترامپ از میهمانان کاخ سفید با فست فود پذیرایی کرد.

به گزارش پیام ایران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اقدام به میزبانی از اعضای تیم فوتبال قهرمان لیگ راگبی این کشور به نام تیم "ببر‌های دانشگاه کلمسون" در کاخ سفید و پذیرایی از آن‌ها با غذا‌های مشهورترین فست فود‌های آمریکا یعنی مک دونالد، وندی و برگرکینگ کرد.

میهمانی+کاخ سفید

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اقدام به میزبانی از اعضای تیم فوتبال قهرمان لیگ راگبی این کشور به نام تیم "ببر‌های دانشگاه کلمسون" در کاخ سفید و پذیرایی از آن‌ها با غذا‌های مشهورترین فست فود‌های آمریکا یعنی مک دونالد، وندی و برگرکینگ کرد.

به نقل از پایگاه هیل کاخ سفید در بیانیه اعلام کرد: خود دونالد ترامپ هزینه این فست فود‌ها را داده چرا که می‌خواسته مراسمی با "فست فود مورد علاقه هر کس" برگزار کند.

میهمانی+کاخ سفید

در بیانیه کاخ سفید در این خصوص آمده است: رئیس جمهور آمریکا به دنبال میزبانی از یک مراسم جالب به منظور جشن گرفتن قهرمانی تیم فوتبال آمریکایی "ببر‌های دانشگاه کلمسون" بود، اما از آن جا که دموکرات‌ها نمی‌خواهند درباره موضوع امنیت در مرز مذاکره کنند بخش عمده مستخدمان کاخ سفید در مرخصی به سر می‌برند بنابراین خود رئیس جمهور شخصا هزینه این مراسم را تقبل کرد و خواست که در آن فست فود مورد علاقه هر کسی سرو شود.

میهمانی+کاخ سفید

ترامپ به خبرنگاران گفت: "به دلیل تعطیلی دولت... ما فست فود آمریکایی سفارش دادیم و پولش را هم خودم داده‌ام."

در تصاویر پخش شده از این مراسم ترامپ پشت یک میز مملو از همبرگر‌های مک دونالد، وندی و برگرکینگ ایستاده در حالی که موزیک "بیلی جین " از مایکل جکسون پخش می‌شود و بازیکنان این تیم وارد مراسم می‌شوند.

میهمانی+کاخ سفید

عده‌ای از بازیکنان با مشاهده این تنوع فست فود فریاد شادی سر می‌دهند و ترامپ آن را "غذا‌های آمریکایی عالی" می‌خواند.

ترامپ در پاسخ به این سوال که کدام یک از آن‌ها محبوب اوست، گفت: همین که آمریکایی باشد من دوستش دارم. تمام این غذا‌ها همه آمریکایی هستند.

میهمانی+کاخ سفید

در کنار میز همبرگر‌ها یک میز دیگر مملو از پیتزا و سیب زمینی قرار داشت.

میهمانی+کاخ سفید

انتهای پیام/

کد خبر: 5298