دستگیری ماموران قلابی در ایستگاه مترو ولیعصر

شنبه،۲۹ دي ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
موارد مشکوک را به 197 اطلاع دهید
دستگیری ماموران قلابی در ایستگاه مترو ولیعصر

گروه اجتماعی- فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت، از بازداشت دو مامور قلابی حین ارتکاب جرم در یکی از ایستگاه های متروی تهران خبر داد.

به گزارش پیام ایران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علیرضا راقی” در تشریح این خبر گفت: عصر روز پنجشنبه گذشته ماموران پلیس مترو که در ایستگاه میدان ولیعصر(عج) مستقر بودند، به دو مرد که در حال پرسه زنی بودند، مشکوک شده و اقدام به کنترل آنها کردند.

این مقام انتظامی در تشریح موضوع گفت: دو مرد جوان در حال بازرسی بدنی یکی از مسافران مترو بودند که توجه ماموران به موضوع جلب شده و تحقیقات خود را از آن ۲ مرد مشکوک آغاز کردند.

وی، ادامه داد: دو مرد مشکوک عنوان کردند که از ماموران انتظامی هستند و این فرد را به ظن حمل مواد مخدر مورد بازرسی قرار داده اند اما زمانی که ماموران پلیس از آنها کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کردند امتناع کرده و سعی کردند با جو سازی و تهدید ماموران انتظامی مترو، موضوع را منحرف کنند.

سرهنگ راقی، تصریح کرد: با ایجاد این وضعیت ماموران هر دو مرد مشکوک را به اتهام سوءاستفاده و جعل عنوان انتظامی، بازداشت کرده و برای تحقیقات به کلانتری ۱۰۵ سنایی منتقل کردند.

وی اظهار داشت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که هر دو به اخاذی از شهروندان در ایستگاه های شلوغ مترو مانند میدان انقلاب و میدان ولیعصر (عج) و تحت عنوان ماموران قلابی اعتراف کردند.

فرمانده یگان انتظامی مترو، در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان به یاد داشته باشند، در هنگام مواجهه با ماموران پلیس و دولتی، کارت شناسایی و حکم ماموریت تقاضا کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک، با شماره های مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و مرکز ۱۹۷ پلیس را در جریان موضوع قرار دهید.

انتهای پیام/

کد خبر: 5369