تابش: رواج فساد و تبعیض نفس مردم را بریده است

دوشنبه،۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۵

تابش+نماینده+یزد

گروه سیاسی- نماینده مردم اردکان تاکید کرد: مردم نباید احساس کنند که انقلاب تثبیت شد تا مسئولان در آسایش و آرامش قرار بگیرند و مردم با تنگناها و سختی ها و مشکلات مواجه شوند.

به گزارش پیام ایران، محمدرضا تابش در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان این که  در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ارزیابی میزان تحقق شعارهای مهم انقلاب از جمله عدالت و آزادی و قانون گرایی را ضروری می دانم و رفع کژی ها و اصلاح رویه های ناصواب تاکید دارم، گفت:باید همانند دوران اول انقلاب بین مردم و حاکمیت همدلی و یکدلی حاکم شود و حاکمیت کمر خدمت خالصانه و مجاهدانه برای مردم ببندد و با شرح صدر و گذشت بیشتری با آن ها و فعالین عرصه مختلف برخورد کند.

نماینده مردم اردکان : مردم در رنج هستند، کاهش قدرت خرید آن ها تورم و گرانی لجام گسیخته، رواج فساد و تبعیض نفس آن ها را بریده است، این ناملایمات را هوشمندانه و صبورانه برای حفظ استقلال و امنیت کشور تحمل می کنند.

تابش در ادامه مطرح کرد: مردم نباید احساس کنند که انقلاب تثبیت شد تا مسئولان در آسایش و آرامش قرار بگیرند و مردم با تنگناها و سختی ها و مشکلات مواجه شوند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دردآور است ۱۴ میلیارد دلار یارانه کالای اساسی را نظام پرداخت کرده، امروز شاهد افزایش قیمت اینگونه کالاها و صف های طویل گوشت هستیم، این به جز سوءتدبیر، عدم نظارت بر حسن انجام امور و عدم توان تنظیم بازار که از وظایف مهم دولت است نیست، خواهمشندم وزرای مربوط به این مهم اهتمام داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر مشکلات استان یزد، ادامه داد: مشکلات کمبود آب معضل اتباع بیگانه و مهاجرین کماکان به قوت خود باقی است. وزیر کشور و وزیر نیرو همت کنند و برای رفع این مشکل اقدام کنند.

تابش با اشاره به مشکلات بیکاران تحصیل کرده در استان یزد مطرح کرد: افزایش نرخ بیکاری حیرت انگیز در استان تا حدود ۱۳ درصد تاسف آور است، استان ما ۲۵ سال رتبه اول کنکور را در سطح کشور داشته است و الان بیشترین آمار فارغ التحصیلان بیکار در استان را داریم.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کد خبر: 5549