رفتار جنون آمیز مادر جوان با پسر خردسالش! +فیلم

سه شنبه،۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
رفتار جنون آمیز مادر جوان با پسر خردسالش!

گروه بین الملل - یکی از وحشتناک‌ترین رفتار‌های والدین با کودکان کتک زدن یا تهدید کلامی آن‌ها در مقابل دیگران بویژه همسن و سالان آن‌ها است.

در حالی که کودک از ابتدای تولد و به صورت غریزی پدر و مادر را حامی خود می‌پندارد این نوع رفتار به تدریج موجب تغییر ذهنیت کودک شده و او را از خانواده دور می‌کند.

چنین رفتاری کودک را در آینده تبدیل به کودکی ترسو، خجالتی، گوشه گیر و افسرده خواهد کرد. واقعیتی که بسیاری از والدین ناآگاه که چنین رفتار‌های نادرستی با کودکان خود دارند از آن بی خبر هستند. مانند یک زن جوان که رفتار وحشتناک او با کودک کم سن و سالش در مقابل سایر همبازی‌های پسرش در یک مرکز خرید در اکراین سوژه رسانه‌ها شد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است این زن جوان را در حالی که با لگد به جان کودک معصوم افتاده است نشان می‌دهد. «اولگا شوتسوفا» ۳۱ ساله تنها زمانی دست از کتک زدن پسر ۶ ساله اش می‌کشد که چند نفر از پرسنل فروشگاه به کمک کودک آمده و این زن را از کودک دور می‌کنند. یکی از شاهدان عینی در این مورد گفت: «این زن جوان در حالی که با لگد به جان پسرش افتاده بود بر سر او فریاد می‌کشید که من از تو متنفرم. " یکی دیگر از شاهدان عینی گفت:: " این زن کاملا دیوانه بود. رنگ چهره کودک عوض شده بود و بسیار ترسیده بود.»

پس از انتشار گسترده این ویدئو پلیس اکراین تحقیقات خود را در این مورد آغاز کرد. «ناتیلیا»، مدیر این شهر بازی کوچک در داخل فروشگاه در این باره گفت: «من و پرسنل فروشگاه با دیدن ضرباتی که این زن به پشت کودک وارد می‌کرد شوکه شدیم.»

این در حالی است که اولگا در صفحه اینستاگرامش ویدئو‌هایی از نحوه برخورد والدین با کودکان منتشر می‌کرد. این زن پس از این حادثه و در کمال تعجب ویدئویی دیگر را از خود در حالی که در حال رانندگی بود منتشر کرد و در آن از رفتار وحشیانه اش با پسر خردسالش دفاع کرد. این زن دیوانه در این ویدئو خطاب به فالورهایش گفت: «اگر شما جز کسانی هستید که هرگز سر کودک خود داد نمی‌کشید، یا هرگز او را کتک نمی‌زنید من به شما افتخار می‌کنم. من فردی هستم که با شما فرق دارم. من می‌توانم سر کودکم داد بزنم. من می‌توانم به پشت او با لگد بزنم و حتی او را سرزنش کنم. این من هستم. من واقعی!»

انتشار این ویدئو‌ها با واکنش مادران نیز همراه بود. یکی از مادران نوشت: «بدترین چیزی که در این ویدئو قابل مشاهده است این است که این زن اصلا کودکش را دوست ندارد.» همچنین یک مادر دیگر در کامنتی نوشت: «در کشور‌های قانونمند این زن به زندان محکوم شده و و از حقوق مادر بودن خود محروم می‌شود.» ‎/ yjc

کد خبر: 5583