دستگیری زورگیر غرب تهران در لحظه سرقت

سه شنبه،۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹

گروه جامعه - رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، با اعلام خبر دستگیری یک زورگیر سابقه دار درست در لحظه سرقت، گفت: این متهم سابقه دار که با سلاح سرد از شهروندان زورگیری می کرد، با تلاش ماموران شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ سعید لشینی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص سرقت های یک زورگیر موتورسوار تیم های اطلاعاتی این کلانتری اقدامات خود را آغاز کرده و دستگیری این متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام کار تحقیقاتی پاتوق های این متهم و همچنین مخفیگاه وی در محدوده جنت آباد، شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیم های عملیاتی این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۸، عنوان داشت: پس از چند شبانه روز انجام گشت های کنترل و مراقبت، در نهایت این متهم هنگام سرقت و زورگیری از یک شهروند مشاهده و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

سرهنگ لشینی تصریح کرد: متهم به همراه موتورسیکلتش به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از شهروندان اعتراف و همچنین به ۹ فقره سرقت دیگر نیز اقرار کرد.

در بازرسی از وسایل همراه این متهم ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی کیف پول زنانه و مردانه مسروقه کشف و با شناسایی مالکانشان به آنها بازپس داده شد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

کد خبر: 5584