افشاگری مجتهد درباره وضعیت جسمانی ملک سلمان

شنبه،۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
افشاگری مجتهد درباره وضعیت جسمانی ملک سلمان

گروه بین الملل- ملک سلمان این روزها مشغول ورق بازی و پایکوبی با زنان است.

به گزارش پیام ایران، فعال توییتری معروف عربستانی نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور توانسته ملک سلمان بن عبدالعزیز، پدر خود را با ورق بازی و جشن‌های رقص و پایکوبی با زنان سرگرم کند تا او درباره همسر زندانی خود سوالی نپرسد.

به گزارش ایسنا، مجتهد، این فعال سیاسی و کاربر معروف عربستانی در توئیتر خود عنوان کرد، بن سلمان ورق بازی و زنان را انتخاب کرد زیرا بیش از هر چیزی پدرش را خوشحال می‌کند به ویژه پس از بیماری آلزایمری که پزشکان از سال ۲۰۱۲ برای او تشخیص دادند، بقیه اعضای آل سعود نیز از بیماری آلزایمر پادشاه خبر ندارند و با او همانگونه که اگر حافظه‌اش سالم بود، رفتار می‌کردند، برخورد می‌کنند.

مجتهد در چندین توییت توضیح داد، چهار تن از مهم‌ترین افراد در حلقه ویژه پادشاه عربستان، نایف الزهرانی است که به دلقک کودکان (نوه‌های پادشاه) معروف است، شخصی از نجران به نام شدیّد که با تقلید صدا پادشاه را سرگرم می‌کند، عبدالرحمان الزهرانی (دایی فهده مادر بن سلمان) و فهد الحثلین، برادر فهده و مسؤول رسیدگی به امور شتران پادشاه هستند.

این فعال توییتری معروف عربستان افزود: از جمله کسانی که به صورت مرتب به حضور پادشاه می‌رسند، پزشک مخصوص او، پرستار ویژه‌اش و نوه‌های او هستند، همچنین همسر بن سلمان، فرزندانش، برادرش خالد و همسرش و نیز نگهبان شخصی و برخی از مسؤولان درمانگاه پادشاهی و خادمان شخصی او اجازه ملاقات با پادشاه را دارند.

وی در ادامه فاش کرد، علاوه بر بیماری آلزایمر که به مراحل پیشرفته‌ای رسیده، او در سال ۲۰۰۹ نیز عمل جراحی روی کمرش انجام داد. همچنین او دچار گرفتگی رگ‌های قلبی و نوعی آریتمی قلب است.

مجتهد در توییت دیگری افشا کرد، ملک سلمان از بی‌خوابی شدید رنج می‌برد و تنها با دارو می‌تواند بخوابد، زمانی که کمی از خاطرات خود را به یاد می‌آورد، به شدت عصبی می‌شود، تا جایی که مجبور می‌شوند او را با دارو آرام کنند.

این فعال عربستانی همچنین گزارش داد، ملک سلمان مبتلا به زانو درد شدید است و قرار بود عمل تعویض مفصل زانو انجام دهد اما پزشکان توصیه کردند این جراحی را انجام ندهد زیرا وضعیت قلب و مغز او تحمل این عمل را ندارد، حال نکته اینجاست که بن سلمان از اینکه پدرش تحمل جراحی را ندارد و تا این لحظه نمرده تا او به قدرت برسد، ناراحت است!

انتهای پیام/

منبع:ایسنا

کد خبر: 5633