سردار آزمون: وقتی بهداد شکست می‌خورد به او نمی‌گفتیم بی‌غیرت

سه شنبه،۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
صحبت های تند آزمون درباره بهداد سلیمی و فدراسیون فوتبال
سردار آزمون: وقتی بهداد شکست می‌خورد به او نمی‌گفتیم بی‌غیرت

گروه ورزشی- رفتن کارلوس کی‌روش خیلی بد بود، زیرا کسی او را بدرقه نکرد. مهم این احترام بود که در آخر رعایت نکردند.

سردار آزمون درباره اظهار نظر برخی ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی درباره پاداش‌های تیم ملی فوتبال، گفت: اگر منظور شما ورزشکارانی مانند بهداد سلیمی است باید این را بگویم که زمانی که او در مسابقاتش شکست می‌خورد، من بسیار غصه می‌خوردم و با گریه‌هایش گریه می‌کردم و با شادی‌هایش شاد بودم. به هر حال او افتخار این مملکت بود. به نظر من سلیمی می‌توانست بیش‌تر تحقیق کند تا آن صحبت را انجام دهد.

به هر حال همه ما ورزشکار هستیم و تنها رشته‌های ما فرق دارد. آقای بهداد سلیمی! مطمئن باشید اگر ما قرار بود پاداش میلیاردی بگیریم قهرمان آسیا که سهل است، به دور بعد جام جهانی صعود می‌کردیم. کمی بیش‌تر تحقیق کنید. وقتی تو ما را "بی غیرت" می‌نامی بسیار زشت است و از تو بعید است. سلیمی نباید این صحبت‌ها را می‌کرد. زمانی که او در مسابقات شکست می‌خورد فوتبالی‌ها به او "بی غیرت" نمی‌گفتند، زیرا می‌دانستیم که حتماً تلاش خود را کرده است اما شانس یارش نبوده است.

آزمون هم‌چنین درباره مصاحبه علیرضا بیرانوند مبنی بر این که "آزمون در طول بازی بی‌چاره‌ام کرد بیان‌ کرد: بیرانوند اگر در بازی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ژاپن به اشاره من توجه می‌کرد و به سمت چپ خودش شیرجه می‌رفت و پنالتی‌ را می‌گرفت، ما می‌توانستیم به بازی باز گردیم و ژاپن را شکست دهیم. من در بازی با ژاپن با او اشاره کردم که به سمت چپ خود شیرجه بزند. حتی بعد از بازی در رختکن به من گفت‌ من اشاره‌ات را دیدم اما متأسفانه نشد که بشود. بیرانوند واقعاً بازیکن خوبی است.

فدراسیون دروغ می‌گوید

مهاجم تیم ملی در ادامه صحبت‌هایش درباره صحبت‌های فدراسیون فوتبال مبنی بر فراهم کردن امکانات برای تیم ملی، در این باره توضیح داد: فدراسیون فوتبال هر چه که بگوید دروغ گفته است. آنها چه کاری برای ما انجا م دادند. همه هزینه‌های ما را در کمپ اسپایر فدراسیون فوتبال قطر پرداخت کرد.

سردار آزمون هم‌چنین گفت‌: یکی از مشکلات اصلی تیم ما این بود که ما با پرواز معمولی به تهران می‌آمدیم. من بازیکن که ۹۰ دقیقه برای تیمم بازی می‌کنم، با پرواز اکونومی به مسابقات می‌رفتم و هیچ احترامی برای من قائل نمی‌شدند. مگر ما نباید استراحت کنیم؟ چنین شرایطی روی آمادگی ما و مصدوم شدن ما تأثیر می‌گذارد وگر نه بحث من اکونومی و یا فرست کلاس بودن پرواز نیست. تمام کار فدراسیون وعده بود. صحبتی انجام دادند که پاداش پیروزی برابر چین و عمان را به ما داده‌اند، اما در واقعیت هیچ پولی به ما ندادند. ما اصلاً پاداشی نمی‌خواهیم و می‌خواهیم حرف حق را بزنند و دروغ نگویند. من متوجه نمی‌شوم که چرا یکی مثل مرد حرف راست نمی‌زند؟ خواهش می‌کنم راستش را بگویید. هزینه کمپ اردوی قطر را شما نداده‌اید. با این وضعیت ما چگونه می‌توانستیم قهرمان بشویم؟

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

 

 

کد خبر: 5697