هوا ۴ تا ۸ درجه سردتر می‌شود

يکشنبه،۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
هوا ۴ تا ۸ درجه سردتر می‌شود

گروه جامعه - سازمان هواشناسی اعلام کرده سامانه بارشی که طی روز گذشته در کشور فعال بود امروز در حال تضعیف و عبور از کشور است. با این وجود امروز هم بارندگی هایی را در کشور شاهد خواهیم بود.

احد وظیفه افزود: در برخی مناطق غرب کشور رگبار پراکنده باران، برخی مناطق شمال غرب بارش خفیف، در سواحل دریای خزر، بارش پراکنده، شرق سواحل دریای خزرباران و در خراسان شمالیبرف و باران و در خراسان رضویو جنوبی و به طور کلی شرق کشور رگبار پراکنده داریم.

همچنین در استان هرمزگان و تنگه هرمز، شرق خلیج فارس، جنوب سیستان و بلوچستانو دریای عمانرگبار باران و رعد و برقو وزش بادپیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا دوشنبه در برخی مناطق غرب کشور رگبار باران رخ می دهد و روز سه شنبه در استان اردبیلبارش برقدر سواحل دریای خزر بارش بارانو در ارتفاعات برف، در استان گلستانباران و برف، در استان خراسانشمالی برف؛ در نیمه شمالی استان خراسان رضویبرف و در استان خراسان جنوبیو برخی مناطق جنوبی خراسان رضوی برف و باران پیش بینی می‌شود که شدت بارش ها در استان گیلانو غرب مازندران خواهد بود.

وظیفه تاکید کرد: همچنین روز سه شنبه موجی جنوبی سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد در استانهای هرمزگان، استان کرمانو استان سیستان و بلوچستانمی‌شود.

وی یادآور شد: روز چهارشنبه در شمال شرق کشور افت دما رخ می دهد که طی آن دمای هوا حدود ۴ تا ۸ درجه نسبت به روزهای پیش سردتر خواهد شد.

خلیج فارس امروز مواج است، فردا دوشنبه مرکز و شرق خلیج فارسو در اواخر وقت تنگه هرمزمواج پیش بینی شده و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دریای خزرمواج خواهد بود.

هوای تهران امروز صاف تا قسمتی ابری و وزش باد گاهی شدید و فردا صاف گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتختامروز به ترتیب ۹ و ۱ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 5856