پس از ازدواج با این دختر پاداش نجومی دریافت کنید! + تصاویر

شنبه،۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
با ازدواج با این دختر پاداش نجومی دریافت کنید! + تصاویر

گروه بین الملل- ​یک میلیاردر تایلندی برای کسی که با دختر ۲۶ ساله او ازدواج کند، مبلغ هنگفتی را به عنوان پاداش در نظر گرفته است.

آرون رودتونگ، میلیاردر ۵۸ ساله تایلندی و مالک مزرعه میوه دوریان در استان چومپهان تایلند، تصمیم گرفته است آینده دخترش کارنسیتا را تضمین کند. رودتونگ، در یک اقدامی عجیب، پیشنهاد داده است که به هرکسی که با دختر او ازدواج کند، ۲۴۰ هزار دلار پول می‌دهد.

علاوه بر این، کل املاک رودتونگ هم به داماد تعلق خواهد گرفت.این میلیاردر در پیشنهاد خود تاکید کرده است که دخترش بر دو زبان انگلیسی و چینی مسلط است و تا حالا ازدواج نکرده است. کارنسیتا هم اکنون به پدرش در مدیریت تجارت خود کمک می‌کند.در بخش‌هایی از تایلند، پسر باید به هنگام ازدواج به دختر مهریه دهد.

اما رودونگ گفته است او چنین چیزی نمی‌خواهد. در مقابل، او به داماد آینده‌اش ۲۴۰ هزار دلار و نیز مزرعه چند میلیون پوندی خود را به داماد خواهد داد.رودتونگ گفته ملیت شوهر دخترش مهم نیست. بلکه مهم آن است که شوهر سختکوش باشد و کارنیستا را خوشبخت کند. این میلیاردر تصریح کرد: «من کسی را می‌خواهم که از تجارتم مراقبت و آن را بادوام کند. من یک شخص دارای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس یا فلسفه نمی‌خواهم.»

وی ادامه داد: «من فقط یک مرد با پشتکار می‌خواهم. فقط کسی که سختکوش باشد. همین.»به رغم اینکه رودتونگ، فرزندان دیگری دارد، اما او گفته همه دارایی‌های خود را به داماد خود خواهد داد. او افزود: «به محض اینکه صاحب داماد شدم، همه دارایی‌ام را به او خواهم داد.»

به گزارش دیلی‌میل، رودتونگ یک مزرعه میوه دوریان دارد که روزی ۵۰ تن میوه می‌دهد و بزرگترین مزرعه منطقه است. این ثروتمند بودایی، املاک دیگری هم دارد. با انتشار پیشنهاد رودتونگ، تعداد زیادی از مردم به او و دخترش پاسخ داده‌اند. کارنیستا، با بیان اینکه به او توجه زیادی شده است، تاکید کرده که او هنوز مجرد است.با این حال، او گفته شوهر آینده‌اش ممکن است در دریافت پول از پدرش با دشواری‌هایی مواجه شود. چرا که او قصد دارد از این پول برای انجام عمل جراحی زیبایی در کره استفاده کند.رودتونگ، بدون اینکه به دخترش اطلاع بدهد، پیشنهاد جنجالی‌اش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. یکی از دوستان کارنیستا، پست پدرش را به او نشان داد. امری که دختر ۲۶ ساله را غافلگیر کرد. کارنیستا اعلام کرد: «این درست است که من هنوز مجرد هستم. اگر با کسی ازدواج کنم، فقط می‌خواهم او سختکوش و شخص خوبی باشد که به خانواده‌اش عشق می‌ورزد.»

پدر+دختر+تایلندی

دختر+تایلندی

دختر+تایلندی

انتهای پیام/

منبع: baamardom

کد خبر: 6163