آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۲ اسفند) +جدول

چهارشنبه،۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
آخرین قیمت انواع تبلت در بازار

گروه اقتصادی- ​قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۲۲ اسفند ۹۷ را در این خبر مشاهده کنید.

به گزارش پیام ایران، تبلت‌ها نسخه بزرگ‌تر تلفن‌های هوشمند هستند که کاربرد‌های فراوانی دارند، ویژگی اصلی این محصولات صفحه نمایش بزرگ آن‌ها است که در خواندن مطالب مختلف، دیدن عکس و فیلم و انجام بازی‌های ویدئویی تاثیر بسزایی دارند. با تولید قلم مخصوص تبلت، ویژگی طراحی نیز به این دسته از محصولات اضافه شد. چند سالی است که تبلت‌ها مجهز به صفحه کلید نیز شده‌اند و با بهره‌گیری از سخت‌افزار قوی، مانند یک لپ‌تاپ جمع و جور برای انجام انواع و اقسام کار‌های سبک و سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۲۰ اسفند ۹۷ نگاهی بیاندازیم. از هفته گذشته تا کنون شاهد تغییر قیمت خاصی در بازار نبودیم و تنها می‌توان به کاهش جزئی قیمت برخی مدل‌ها اشاره کرد.

شرکت مایکروسافت

می‌توان گفت شرکت مایکروسافت با تولید تبلت‌های ترکیبی سرفیس از سال ۲۰۱۲ به یکی از قطب‌های بازار تبلت‌ها تبدیل شده است. محصولات سرفیس از ابتدا به بهره‌گیری از سخت افزار با قدرت و طراحی زیبا، با استقبال زیادی مواجه شدند. شاید تنها ویژگی منفی این مدل‌ها قیمت بالا آن باشد که تهیه آن را برای همه گروه‌ها سخت می‌کند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+تبلت+مایکروسافت

شرکت لنوو

تولید مدل‌های متنوع رمز موفقیت لنوو است، در حال حاضر این شرکت با تولید مدل‌هایی مانند یوگا بوک و آیدیاپد میکس به دنبال عرضه نسخه‌های ارزان قیمت‌تر تبلت‌های ترکیبی در بازار است، از طرفی دیگر مدل‌های این شرکت برای کاربران معمولی تبلت‌ها طراحی شده و فروش خوبی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+تبلت+لنوو

شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ در حال حاضر به همراه سری گلکسی بوک، با تولید سری گلکسی تب S، A و E با رنج قیمتی متفاوت سعی در جذب مشتریان با هر نوع خواسته‌ای برآمده است. تبلت‌های این شرکت مانند تلفن‌های هوشمند تولیدی سامسونگ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

qymttbltsmswng_1.jpg

شرکت ایسوس

شرکت ایسوس از برند‌های شرق آسیایی است که با تولید محصولات با کیفیت حضور خوبی در بازار‌های جهانی دارد. این شرکت با تولید سری میان‌رده زن‌پد در مدل‌های مختلف توانست به فروش خوبی دست یابد. به دلیل کیفیت خوب تبلت‌های این شرکت، این محصولات در بازار ایران طرفداران بیشتری نسبت یه تلفن‌های هوشمند ایسوس دارند؛ که در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+تبلت+ایسوس

شرکت اپل

در حال حاضر تبلت‌های ۲۰۱۹ اپل هنوز به بازار عرضه نشده اند و علاقه‌مندان می‌توانند آیپد پرو‌های مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ را خریداری نمایند، شرکت اپل برای حضور در بازار تبلت‌های میان‌رده نیز سری آیپد مینی را تولید کرده که مشتریان می‌توانند با هزینه کمتری این مدل‌ها را تهیه کنند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+تبلت+اپل

شرکت ایسر

شرکت ایسر از سال ۲۰۱۰ ساخت تبلت‌های خود را آغاز کرده است. این شرکت با تولید سری ایکونیا، وان ۱۰ و اسپایر در مدل‌های متنوع و کیفیت مناسب توانسته نام خود را به عنوان یک تولیدکننده برتر در بازار تبلت‌ها معرفی کند هر چند که فعلا مدل‌های زیادی از ایسر در بازار یافت نمی‌شود. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+تبلت+ایسر

شرکت هوآوی

این روز‌ها تنها تبلت‌های هوآوی موجود در بازار ایران به سری مدیاپد ختم می‌شود. مدل‌های این سری در دسته تبلت‌های پایین رده قرار می‌گیرد، این سری با بهره‌گیری از سخت افزار پایین‌رده و قیمت ارزان، طرفداران مخصوص به خود را در بازار تبلت‌ها دارد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+تبلت+هوآوی

انتهای پیام/

گزارش از عبدالله مطیع/ باشگاه خبرنگاران

 

کد خبر: 6217