آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۲۶ اسفند) +جدول

يکشنبه،۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۲۶ اسفند) +جدول

گروه اقتصادی- ​قیمت لپ‌تاپ‌های مطرح برند‌های مختلف در بازار به تاریخ ۲۶ اسفند ۹۷ را در این خبر پیگیری کنید.

یکی از پرفروش‌ترین اقلام بازار فناوری در سراسر جهان، لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌آیند. شرکت‌های بزرگ بسیاری در حوزه تولید لپ‌تاپ فعالیت می‌کنند و به همین دلیل در بازار رایانه‌های همراه شاهد تنوع بسیاری از نظر ظاهر، کارایی و البته کیفیت پردازشی لپ‌تاپ‌ها هستیم. در بازار ایران نیز شاهد حضور گسترده انواع لپ‌تاپ با برند‌های مختلف هستیم که طرفداران بسیاری دارند، در این گزارش، آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های بازار به تاریخ ۲۶ اسفند ۹۷ را مشاهده می‌کنید. بازار لپ‌تاپ در هفته‌های پایانی سال وضعیت آرامی را طی کرد و شاهد کاهش قیمت در برخی مدل‌ها بودیم.

شرکت ایسوس

ایسوس یکی از معتبرترین نام‌ها در حوزه رایانه‌های همراه و تجهیزات رایانه‌ای به شمار می‌آید. این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت و قدرتمند توانسته سهم گسترده‌ای در فروش لپ‌تاپ‌ها در بازار جهانی داشته باشد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ تاپ+ایسوس

شرکت لنوو

شرکت لنوو در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و دلیل عمده آن توجه به سلائق همه خریداران و ارائه قیمت‌های رقابتی مناسب است. لنوو در حال حاضر به یکی از برترین شرکت‌ها در بازار رایانه‌های همراه تبدیل شده که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ تاپ+لنوو

شرکت اپل

از سال ۲۰۰۶ که لپ‌تاپ‌های اپل وارد بازار شدند، می‌شد حدس زد که به زودی این مدل‌ها به محصولات پرطرفدار بازار تبدیل خواهند شد. لپ‌تاپ‌های اپل با مشخصات فنی عالی، طراحی چشم‌نواز و کاربردی پس از مدتی به مدل‌های پرفروش بازار تبدیل شدند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ تاپ+اپل

شرکت دل

شرکت دل از قدیمی‌ترین نام‌های بازار لپ‌تاپ ایران به شمار می‌آید، یکی از مشخصات ثابت محصولات دل، طراحی مستحکم بدنه لپ‌تاپ است که در کنار قطعات با کیفیت، می‌تواند سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. مدل اینسپران این شرکت با تنوع بالا، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدات محبوب این شرکت محسوب می‌شود. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت دل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ تاپ+دل

شرکت اچ پی

لپ‌تاپ‌های شرکت اچ پی برای کاربران حرفه‌ای ساخته شده‌اند، این شرکت با نزدیک به ۸۰ سال تجربه در تولید محصولات رایانه‌ای یکی از معتبرترین نام‌های این حوزه به شمار می‌رود. لپ‌تاپ‌های این شرکت نیز همواره حضور خوبی در بازار ایران داشتند و از برند‌های محبوب بازار ایران محسوب می‌شوند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اچ پی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ تاپ+اچ پی

شرکت ایسر

شرکت چند ملیتی ایسر از همان ابتدای ورود به بازار رایانه‌های همراه توانست نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند. این شرکت همواره بدون هیاهو در بازار جهانی حاضر بوده و با ثبات در کیفیت به یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات رایانه‌ای در دنیا شناخته شده است. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ تاپ+ایسر

شرکت مایکروسافت

هر آن چیزی که کاربران حرفه‌ای از یک لپ‌تاپ انتظار دارند را می‌توانند در سری سرفیس مایکروسافت پیدا کنند. این شرکت با بهره‌مندی از توان متخصصین خود چندین سال است که سری سرفیس را تولید می‌کند که همواره به مشخصات فنی قدرتمندی تجهیز شده‌اند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ تاپ+مایکروسافت

شرکت ام‌اس‌آی

شرکت ام‌اس‌آی تخصصی در تولید لپ‌تاپ‌های میان رده و ارزان قیمت ندارد و همواره به عنوان برندی برای رایانه و تجهیزات قدرتمند و به خصوص گیمینگ شهرت داشته است. اگر از آن دسته از خریدارانی هستید که به دنبال یک لپ‌تاپ پرقدرت و با طول عمر بالا هستید، لپ‌تاپ‌های ام‌اس آی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ تاپ+ام اس آی

انتهای پیام/

گزارش از عبدالله مطیع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر: 6284