آخرین قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار (تاریخ ۲۸ اسفند) +جدول

سه شنبه،۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
آخرین قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار (تاریخ ۲۸ اسفند) +جدول

گروه اقتصادی- ​در این گزارش به بررسی قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن به تاریخ ۲۸ اسفند خواهیم پرداخت.

در این گزارش قصد داریم به بررسی قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار به تاریخ ۲۸ اسفند بپردازیم. در هفته جاری شاهد کاهش قیمت خوبی در کنسول‌های مختلف بودیم که این کاهش قیمت در برخی مدل‌ها به بیش از ۳۰۰ هزار تومان می‌رسید.

شرکت سونی

در حال حاضر کنسول پلی‌استیشن ۴ در دو مدل اسلیم و پرو در بازار وجود دارد، اسلیم نسخه بهبودیافته‌تر پلی‌استیشن ۴ اصلی (فت) محسوب می‌شود که مصرف برق کمتری دارد و حجم و وزن آن نیز کمتر است. پلی‌استیشن ۴ پرو، اما از لحاظ سخت افزاری نیز ارتقاء یافته و از کیفیت 4K پشتیبانی می‌کند.

اما مدل دیگری به تازگی وارد باز شده که یادآور پلی‌استیشن یک خواهد بود. این مدل سه ماه پیش در دسامبر ۲۰۱۸ عرضه شده و پلی‌استیشن کلاسیک نام دارد، این مدل طرحی شبیه پلی‌استیشن یک دارد، اما ابعاد آن کمی کوچک‌تر است. پلی‌استیشن کلاسیک از بازی‌های پلی‌استیشن یک پشتیبانی می‌کند و برای اجرای بازی‌های نوستالژی تولید شده، این مدل یک گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و داخل آن ۲۰ بازی ذخیره شده که قابل اجرا هستند. در ادامه آخرین قیمت کنسول‌ها و لوازم جانبی شرکت سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+کنسول+بازی+پلی استیشن

قیمت+کنسول+بازی+پلی استیشن

قیمت+کنسول+بازی+پلی استیشن

قیمت+کنسول+بازی+پلی استیشن

شرکت مایکروسافت

مایکروسافت نیز مانند سونی در حال حاضر دو مدل اصلی در بازار دارد، مدل ایکس‌باکس وان S. و ایکس‌باکس وان X، ایکس‌باکس وان X. در حال حاضر قدرتمندترین کنسول بازی بازار است که به پردازنده بهبود یافته AMD Jaguar Evolved و ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. ایکس‌باک وان S. نیز مدل معمولی ایکس‌باکس در بازار است که به همان پردازنده AMD Jaguar Evolved البته با فرکانس پایین‌تر مجهز شده و ۸ گیگابایت حافظه رم نیز دارد. در ادامه آخرین قیمت کنسول‌ها و لوازم جانبی شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+کنسول+ایکس باکس+پلی استیشن

قیمت+کنسول+ایکس باکس+پلی استیشن

قیمت+کنسول+ایکس باکس+پلی استیشن

شرکت نینتندو

نینتندو سوئیچ جدیدترین کنسول معرفی شده بازار است که در دسته کنسول‌ها دستی قرار می‌گیرد، این کنسول به طبع از اندازه و کیفیت فنی ضعیف‌تری نیز برخوردار است، اما با توجه به بازی اختصاصی شرکت نینتندو برای این کنسول، از همان ابتدا عرضه با فروش خوبی رو به رو شده است.

البته نینتندو در ساخت کنسول‌های خانگی نیز سابقه طولانی دارد، نینتندو وی موفق‌ترین کنسول خانگی این شرکت است که همزمان با نسل هفتم کنسول‌های بازی معرفی شد و توانست فروش بیشتری نسبت به پلی‌استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ داشته باشد. این کنسول نیز در حال حاضر در بازار یافت می‌شود. نکته جالب در مورد این کنسول دسته بازی مخصوص آن است ک. به کنترل‌های تلوزیون شباهت دارد.

این شرکت نیز مانند سونی، بازی‌های اختصاصی زیادی دارد که خود آن‌ها را خلق کرده است. به طور مثال بازی سوپر ماریو، پوکیمون گو و افسانه زلدا از بازی‌های قدیمی و پرطرفدار این شرکت هستند که در دو - سه دهه اخیر، نسخه‌های زیادی از آن منتشر شده و همواره فروش خوبی را نیز تجربه کرده است. در ادامه آخرین قیمت کنسول‌ها و لوازم جانبی شرکت نینتندو در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+کنسول+ایکس باکس+پلی استیشن

قیمت+کنسول+ایکس باکس+پلی استیشن

انتهای پیام/

گزارش از عبدالله مطیع

منبع: yjc

کد خبر: 6306