"احضار" در راه شبکه نمایش خانگی

يکشنبه،۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

گروه فرهنگ و هنر -  مدت‌هاست که خبر از ساخت سریال "احضار" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رامین عباسی‌زاده برای پخش از شبکه نمایش خانگی در رسانه‌ها دست به دست می‌شود و حالا قرار است به گفته مجری طرح این سریال به زودی و پس از گذشت سه سال کار وارد شبکه نمایش خانگی شود.

"احضار " سریالی است که در ژانر وحشت کار شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: اغلب ترس‌ها با شناخت از بین می‌روند، اما ترس‌هایی که تا مرگ ناشناخته می‌مانند، هرگز رهایمان نمی‌کنند. سلیمه رنگزن، الهه جعفری، شهریار ربانی، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، یاسمن همتی، حسین صیف، نرگس امینی، شیما مرزی، مریم عباس زاده، سهیل محمودی، بهارخانی بازیگران این مجموعه هستند.

شهاب کاظمی مجری طرح این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درخصوص زمان توزیع آن در شبکه نمایش خانگی گفت: فصل اول این سریال برای 10 قسمت آماده شده و زمان توزیع آن نیز بعد از اتمام سریال "شهرزاد " خواهد بود؛ اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است و تا دو هفته دیگر و پس از اخذ پروانه نمایش این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در ادامه درباره ژانر سریال توضیح داد: ژانر سریال وحشت است، البته بدون تقلید از غرب با معیارهای ایرانی و در قالب ملودرام با تم عشق و خیانت که ماورالطبیعه را هم در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع:هنر آنلاین

کد خبر: 636