عکس/ پل دوساله در سیل ریخت، پل ۱۰۰ ساله نه!

چهارشنبه،۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

گروه اجتماعی>استان ها- در حالی پل جدید کاکارضا در محور ارتباطی الشتر - خرم‌آباد با دو سال سابقه‌ی ساخت بر اثر وقوع سیل تخریب شده است که پل قدیم کاکارضا که در مجاورت پل جدید قرار دارد، با بیش از ۱۰۰ سال سن، دچار آسیب نشده است.

به گزارش پیام ایران، سیل اخیر در استان لرستان پل‌های زیادی را تخریب کرده است، اما نکته مهم تخریب یکی از پل‌های جدید تحت عنوان پل جدید کاکارضا واقع در محور ارتباطی الشتر به خرم آباد است که دو سال از زمان ساخت آن می‌گذرد. این در حالی است که در نزدیکی همین پل، پل قدیم کاکارضا قرار دارد که بیش از ۱۰۰ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد اما آسیب چندانی به آن وارد نشده است. با این وجود معاون وزیر راه و شهرسازی از اعزام گروهی به منظور تعیین علت تخریب پل جدید کاکارضا در اثر وقوع سیل خبر داد، در حالی که پل قدیمیکاکارضا با بیش از ۱۰۰ سال زمان ساخت دچار آسیب نشده است.

خیراله خادمی –مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: در مورد دو پل جدید و قدیم کاکارضا در محور ارتباطی الشتر به خرم آباد باید خاطرنشان کرد که تیم فنی جهت بررسی به محل اعزام شده است تا مشخص شود به چه علت پل جدید تخریب شده و پل قدیم پابرجاست. شاید این مسئله به دلیل طراحی، جانمایی و یا ضعف ساخت باشد که به محض مشخص شدن آن اعلام خواهد شد.

پل  قدیم کاکارضا

پل--جدید-کاکارضا

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کد خبر: 6574