آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۱ فروردین) +جدول

چهارشنبه،۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۱ فروردین) +جدول

گروه اقتصادی- ​قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۲۱ فروردین ۹۸ را در این خبر مشاهده کنید.

تبلت‌ها نسخه بزرگ‌تر تلفن‌های هوشمند هستند که کاربرد‌های فراوانی دارند، ویژگی اصلی این محصولات صفحه نمایش بزرگ آن‌ها است که در خواندن مطالب مختلف، دیدن عکس و فیلم و انجام بازی‌های ویدئویی تاثیر بسزایی دارند. با تولید قلم مخصوص تبلت، ویژگی طراحی نیز به این دسته از محصولات اضافه شد. چند سالی است که تبلت‌ها مجهز به صفحه کلید نیز شده‌اند و با بهره‌گیری از سخت‌افزار قوی، مانند یک لپ‌تاپ جمع و جور برای انجام انواع و اقسام کار‌های سبک و سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۲۱ فروردین ۹۸ نگاهی بیاندازیم. بازار فروش تبلت در این روز‌ها وضعیتی آرام دارد و قیمت‌ها دچار تغییر خاصی نشده‌اند.

**تمامی قیمت‌ها به تومان است**

شرکت مایکروسافت

تبلت‌های ترکیبی مایکروسافت از ابتدا تولید توانستند نظر مشتریان را به خود جلب کرده و به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های بازار تبدیل شوند. شرکت مایکروسافت با استفاده از طراحان و متخصصان برتر دنیا در تولید سری سرفیس، نهایت تلاش خود را برای ساخت محصولی با کیفیت و عالی به کار گرفته است. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+مایکروسافت

شرکت لنوو

تبلت‌های لنوو مانند دیگر تولیدات این شرکت از کیفیت بالا و قیمت ارزانی برخوردار هستند. سری Tab  و به خصوص مدل‌های Tab 3 و Tab 4 این سری از تبلت‌های محبوب بازار هستند که با قیمت ارزان و امکانات فنی مطلوب فروش خوبی دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+لنوو

شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ دیگر نیازی به تعریف ندارد. بهترین تولیدکننده تلفن هوشمند جهان، نباید کار سختی برای ارائه تبلت‌های با کیفیت به بازار داشته باشد. این شرکت با عرضه سری گلکسی تب به بازار، توانسته علی‌رغم فروش خوب محصولات خود، رقیبی سرسخت برای دیگر تولیدکنندگان تبلت در جهان باشد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+سامسونگ

شرکت ایسوس

در حال حاضر مدل‌های زیادی از برند ایسوس در بازار ایران  به فروش نمی‌رسد و این خود موجب کاهش فروش تبلت‌های این برند شده است. مدل‌های موجود از سری  زن‌پد این شرکت هستند که جزو تولیدات میان‌رده ایسوس به شمار می‌آیند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+ایسوس

شرکت اپل

کیفیت فوق‌العاده بالای تبلت‌های اپل دلیل اصلی محبوبیت این سری به شمار می‌آید و در کنار آن قیمت بالا نیز از عواملی است که شاید خیلی‌ها را از خرید این مدل‌ها منصرف کند. اما در هر صورت اپل راه خود را می‌رود و تولید تبلت‌های بالارده که قیمتی مخصوص به خود را دارند، روش این شرکت است. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+اپل

شرکت ایسر

ایسر نیز مانند ایسوس مدل‌های متنوعی را در بازار تبلت تولید می‌کند اما فعلا چندین مدل محدود از این برند در بازار ایران به فروش می‌رسد. مدل‌های این شرکت قیمتی میان یک میلیون و دویست هزار تومان تا نزدیک به چهار میلیون تومان قیمت دارند که در دسته تبلت‌های پایین‌رده و میان‌رده قرار می‌گیرند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+ایسر

شرکت هوآوی

یکی از برترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در جهان شرکت هوآوی است که در بازار تبلت‌ها نیز حضور فعالی دارد. سری مدیاپد این شرکت در حال حاضر از محبوب‌ترین تبلت‌های بازار ایران است. البته تنها چندین مدل از این سری در بازار یافت می‌شود اما مدل‌های موجود کیفیت بالایی دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+هوآوی

انتهای پیام/

گزارش از عبدالله مطیع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر: 6575