ادامه صدرنشینی «تگزاس ۲» و رکورد شکنی «متری شیش و نیم» + جدول فروش هفتگی سینما

پنج شنبه،۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
ادامه صدرنشینی «تگزاس ۲» و رکورد شکنی «متری شیش و نیم» + جدول فروش هفتگی سینما

گروه فرهنگ و هنر - فیلم کمدی «تگزاس ۲» در سومین هفته اکرانش نیز موفق شد همچون هفته گذشته صدرنشین جدول فروش باشد.

این فیلم که ادامه‌ای بر فیلم پرفروش تگزاس محسوب می‌شود، توانسته با فروش ۲,۱۷ میلیارد مجموع فروشش را به بیش از ۷ میلیارد برساند. با ادامه این روند بنظر می‌رسد «تگزاس ۲» بتواند به فروش بیشتری نسبت به سری اول آن دست یابد.

دومین فیلم پرفروش هفته «متری شیش و نیم» بود. این فیلم که عنوان پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران را از آن خود کرده بود، پس از گذشت ۷ هفته از اکرانش هنوز فروش بالایی را تجربه می‌کند. همچنین «متری شیش و نیم» بیشترین تعداد سالن را در اختیار دارد.

«چهار انگشت» تنها فیلم این هفته بود که توانست افزایش فروش قابل توجهی داشته باشد. «چهار انگشت» با فروش هفتگی ۵۹۴ میلیون، «زندانی‌ها» با فروش ۳۹۹ میلیون و «پیشونی سفید» با فروش ۳۱۶ میلیون دیگر فیلم‌هایی بودند که به ترتیب در رتبه سوم تا پنجم قرار گرفتند.

رکورد هفته

این هفته فیلم «متری شیش و نیم» توانست مجموع فروشش را به ۲۳,۴ میلیارد تومان رسانده و باگذشتن از سد «رحمان ۱۴۰۰» عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۹۸ را تا به اینجا از آن خود کند. این درحالی بود که «رحمان ۱۴۰۰» تنها سه هفته روی پرده سینماها بود.

ترین‌های هفته

بیشترین افزایش فروش نسبت به هفته گذشته فیلم «چهار انگشت» با افزایش ۸۷ درصدی
بیشترین کاهش فروش نسبت به هفته گذشته فیلم «ژن خوک» با کاهش ۳۳ درصدی
بیشترین اکران مردمی فیلم «تگزاس ۲» به کارگردانی مسعود اطیابی

حاشیه هفته

غلامحسین اسماعیلی (سخنگوی قوه قضائیه) صبح دیروز (سه شنبه ۱۷ اردیبهشت) در نشست خبری خود با اشاره به توئیت مهناز افشار و واکنش‌هایی که بعد از آن و حکمی که دادگاه صادر کرده است، گفت: فرد مورد نظر در خارج از کشور است و حکم جلب و ممنوع‌الورودی و خروجی مطرح نیست. احضار هم به لحاظ حضور در خارج از کشور عملیاتی نشده است.
وی ادامه داد: توصیه می‌کنم افرادی که مخاطبان خاص خود را دارند، نسنجیده سخن گویند یا خدایی نکرده در میدان دشمن بازی کنند. البته قوه قضائیه هر جا این اعمال مجرمانه باشد، ورود می‌کند که برخی نیاز به شاکی خصوصی دارد و برخی مدعی العموم وارد می‌شود.

jadval07.jpg

انتهای پیام/

منبع: سینماتیکت

کد خبر: 6883