فینال جام حذفی برگزار می شود

سه شنبه،۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

گروه ورزش - فوتبال ایران - فینال جام حذفی فوتبال بین دو تیم استقلال تهران و خونه به خونه بابل - به رغم اعلام انصراف مالک این باشگاه- 13 اردیبهشت در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می شود.

پس از برگزاری هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور و راه نیافتن تیم خونه به خونه به لیگ برتر، «قاسم حسن‌زاده» مالک باشگاه تیم خونه به خونه بابل اعلام کرد: «به دلیل تبانی‌های صورت گرفته در هفته پایانی لیگ دسته یک و به احترام مردم بابل از حضور در فینال جام حذفی و حتی ادامه حضور در رقابت های جام آزادگان انصراف داده است».
تیم فوتبال خونه به خونه بابل در هفته پایانی این رقابت ها که یکشنبه 9 اردیبهشت ماه برگزار شد، با وجود برد 2 بر یک برابر برق جدید شیراز در ورزشگاه خانگی به دلیل تفاضل گل بهتر نساجی قائمشهر مدعی دیگر صعود به لیگ برتر، از راهیابی به لیگ برتر باشگاه های ایران بازماند.
انصراف تیم خونه به خونه از حضور در فینال جام حذفی، حواشی زیادی در روزهای گذشته در فضای رسانه بوجود آورد و حتی استقلال خوزستان - رقیب این تیم در نیمه نهایی جام حذفی- خواستار شرکت در فینال به جای تیم خونه به خونه شد. 
فدراسیون فوتبال نیز در واکنش به انصراف باشگاه خونه به خونه از حضور در دیدار فینال اعلام کرد که با توجه به قوانین کمیته انضباطی، احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته دوم به عنوان یکی از موارد تنبیهی وجود دارد.
این واکنش ها موجب شد تا باشگاه خونه به خونه در تصمیمی جدید اعلام کند، به درخواست مردم شهر بابل در فینال حضور می یابد.
در فینال جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر« حسین زرگر» داور مسابقه است و «حسن ظهیری» و «سجاد طوری» به عنوان کمک داوران اول و دوم او را همراهی می کنند.
همچنین «عباس راکی» داور چهارم، «زاهد بحرینی» ناظر داوری و «فریدون اصفهانیان» با سمت ناظر ویژه در این دیدار حساس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 693