سرانجام وحشتناک چند دقیقه غفلت از کودک خردسال! +تصاویر

پنج شنبه،۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
سرانجام وحشتناک چند دقیقه غفلت از کودک خردسال! +تصاویر

گروه اجتماعی- ​دختر خردسالی که توسط والدینش در حیاط خانه تنها رها شده بود فاجعه‌ای دردناک رقم زد.

به گزارش پیام ایران، دختر خردسالی که توسط والدینش در حیاط خانه رها شده بود با یک بسته کبریت فاجعه‌ای دردناک رقم زد. "اورینا" ۲ ساله با بالا رفتن از خودروی پدرش که شیشه‌های آن پایین بود حین بازی کردن با یک بسته کبریت موجب آتش گرفتن خودرو شد. این حادثه در دهکده "کوزاتسک" واقع در جنوب اکراین رخ داد.

9909196_334.jpg

بنا به گفته پلیس این دختر به طور تصادفی با روشن کردن یک کبریت و انداختن آن روی صندلی ماشین، موجب آتش گرفتن خودرو و در نتیجه بروز حادثه‌ای دلخراش شد. جسد بی‌جان این دختر در داخل خودرو توسط پدر ۲۷ سله‌اش پیدا شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی پدر این دختر با انتقال دخترش به داخل خانه تلاش کرد او را نجات دهد، اما تلاشش بی‌نتیجه ماند. همسایگان این خانواده با شنیدن صدای فریاد‌های مادر اورینا خود را به خانه آن‌ها رساندند، اما آن‌ها نیز نتوانستند جان دختر را نجات دهند.

9909195_598.jpg
"الگا سافرونووا"، سخنگوی اورژانس عمومی پزشکی اکراین در این باره گفت: "یک بسته کبریت به همراه چند چوب کبریت که استفاده شده بود، داخل خودرو پیدا شد. بدن این دختر دچار سوختگی شدید شده بود و او در اثر گاز سمی مونوکسید کربن داخل خودرو خفه شده بود."

بنا به گفته سخنگوی پلیس محلی اوکراین، پدر این کودک هنگامی که دخترش در حیاط بود او به داخل خانه برای انجام کاری رفته بود. "ناتالیا میتروفانوا"، گفت: "وقتی پدر این کودک چند دقیقه بعد از پنجره خانه بیرون را نگاه کرد کودکش را در حیاط خانه ندید و بلافاصله وارد حیاط شد. ناگهان این مرد با خودروی خود که در حال سوختن بود و دود زیادی از آن به هوا برخاسته بود مواجه شد. او دخترش را که بیهوش بود در داخل خودرو پیدا کرد."

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

9909197_711.jpg

انتهای پیام/

منبع:yjc

کد خبر: 6946