غیر عادی‌ترین کودکان جهان/ از رشد عجیب دست‌ تا رشد سر بر روی شکم

دوشنبه،۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
غیر عادی‌ترین کودکان جهان/ از رشد عجیب دست‌ تا رشد سر بر روی شکم

گروه اجتماعی>جهان -​ در این گزارش به عجیب و غریب‌ترین کودکان دنیا پرداختیم که هرکدام مشکلی غیر عادی در ساختار بدنی خود دارند.

در این مطلب کودکانی را می‌بینید که هرکدام مشکلی عجیب در ساختار بدنی خود دارند و به عبارتی موجب حیرت شما می شوند.

۱- تسا اونز – Tessa Evans

کودکان+عجیب+الخلقه

تسا اونز با وضعیت و اختلال نادری متولد شد که باعث می‌شود شخص بدون بینی متولد شود. او هم چنین فاقد سینوس‌ها و حس بویایی می‌باشد. البته به نحوی او این امکان را دارد تا سرفه کند و دچار سرماخوردگی بشود. او اولین فردی است که ایمپلنت زیبایی بینی دارد که سبب می‌شود که همانطور که او رشد می‌کند و بزرگتر می‌شود، یک بینی جدید از پوست کشیده شده صورت او رشد و ایجاد می‌شود. وقتی که تسا به سن نوجوانی برسد یه عمل جراحی پلاستیک نهایی برای به دست آوردن یک بینی کامل خواهد داشت.

۲- مارشا و میلی بریگز – Marcia and Millie Briggs

کودکان+عجیب+الخلقه

از هر ۵۰۰ مورد دوقلو تنها یک شانس وجود دارد که رنگ پوست دوقلو‌ها با هم متفاوت باشد. مارشا و میلی بریگز، دوقلو‌هایی اهل بیرمنگام انگلستان اند. هنگامی که آن‌ها متولد شدند، مثل بیشتر دو قلو‌ها شباهت زیادی به یکدیگر داشتند. با این حال هر چقدر که بزرگتر شدند، رنگ پوستشان با یکدیگر متفاوت‌تر شد. همانند پدرش، پوست میلی به تدریج رو به تیره شدن نهاد و پوشت مارشا مثل مادرش آماندا، به تدریج روشن‌تر شد. به گفته خودشان هر وقت آن‌ها به کسی می‌گویند که دو قلو هستند، کسی باور نمی‌کند.

۳- محمد کلیم – Mohammad Kaleem

کودکان+عجیب+الخلقه

محمد کلیم پسری اهل هند است که از بیماری نادر غول پیکری موضعی رنج می‌برد. این وضعیت سبب شده است که دستان و بازوان او به طور شگفت انگیزی رشد غیرعادی داشته باشند. متاسفانه او در انزوا زندگی می‌کند، چونکه مردم محلی او را نفرین شده می‌دانند و او را بچه شیطان می‌نامند. خوشبختانه یک جراح محلی پیدا شده است که قصد دارد با یک سری عمل جراحی پشت سر هم، اندازه دستان او را کاهش دهد.

۴- وینسنت اوکچ – Vincent Oketch

کودکان+عجیب+الخلقه

وینسنت یک پسر ۱۰ ساله اوگاندایی است که پاهایش شروع به تورم کرده اند و به شدت متورم شده اند. این بیماری "فیل پایی" نامیده می‌شود. بعد از شروع بیماری متاسفانه پا‌های او به شدت متورم شده اند و کار به جایی رسید که او دیگر نمی‌تواند راه برود و لباس بپوشد. با با وجود اینکه پدر وینسنت مرد فقیری است، اما او حاضر نشده است که از نگه داری و درمان وینسنت منصرف شود و تمام تلاش خود را برای درمان فرزندش به کار می‌گیرد.

۵- دختر هندی با یک سر اضافه بر روی شکم

کودکان+عجیب+الخلقه

دختری در هند متولد شد و پزشکان را به حیرت فرو برد. یک سر اضافه به شکم این دختر متصل بود. او یک جفت انگلی بود که از منابع خونی دختر تغذیه می‌کرد و باعث می‌شد که این دختر با کمبود مواد غذایی رو به رو شود. جفت یک کله بدون گوش و چشم و یک دست اضافه در کنار سر قرار داشت. خوشبختانه پزشکان توانستند به سلامت این جفت اضافه را از بدن این دختر هندی جدا کنند.

۶- اولی ترزیس – Olly Trezise

کودکان+عجیب+الخلقه

اولی پسری است که مغزش از شکافی که در جمجمه او و درست در درون بینی او وجود داشت، در حال رشد بود. از او به عنوان پینوکیو در دنیای واقعی نام می‌برند. این وضعیت موجب شده بود تا او به سختی نفس بکشد به همین خاطر تا کنون چندین عمل جراحی سخت بر روی او انجام شده است. والدینش می‌گویند که با این وضعیت سخت، اولی از پای در نیامده است و با خوشحالی به زندگی خود ادامه می‌دهد.

۷- لوز میلاگروس ورون – Luz Milagros Veron

کودکان+عجیب+الخلقه

در لیست کودکانی که باور نمی‌کنید وجود دارند، لوز سرنوشتی تراژیک را داشته است. در سال ۲۰۱۲ نوزادی در آرژانتین سه ماه زودتر از موعد مقرر به دنیا آمد. هنگامی که کودک علائم حیاتی از خود نشان نداد، پزشکان اعلام کرده اند که او مرده به دنیا آمده است. والدینش به شدت ناراحت بودند و هنگامی که ۱۲ ساعت بعد برای اینکه آخرین بار او را ببینند به سردخانه رفتند، در کمال تعجب دیدند که لوز تکان می‌خورد و او شروع به گریه کرد. والدینش با خوشحالی زیاد نام او را لوز گذاشتند، اما متاسفانه چند هفته بعد از تولدش، لوز از دنیا رفت.

۸- جکسون بیول – Jaxon Buell

کودکان+عجیب+الخلقه

جکسون در سال ۲۰۱۴ در حالی متولد شد که قسمتی از سر و مغزش را نداشت. قبل از به دنیا آمدن جکسون دکتر‌ها به والدین او گفتند که او یا مرده به دنیا می‌آید و یا اگر زنده بماند مدت زیادی عمر نخواهد کرد و به آن‌ها پیشنهاد کردند که به خاطر مشکلات جسمانی، او را سقط کنند، اما والدینش نپذیرفتند و نام او را جکسون گذاشتند.

اکنون والدینش از اینکه به جکسون شانس زندگی داده اند بسیار خوشحالند، چونکه جکسون از چیزی که پزشکان فکر می‌کردند بسیار بیشتر عمر کرد و هنوز هم زنده است و هر ساله تولدش جشن گرفته می‌شود. مردم محلی‌ها نام او را پسر معجزه گذاشته اند و حتی او دنبال کننده‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد.

۹- ایوری فورد – Avery Ford

کودکان+عجیب+الخلقه

ایوری هنگامی که متولد شد وزنش با نوزادان معمولی فرق می‌کرد. میانگین وزن نوزادان تازه متولد شده معمولا ۳.۵ کیلوگرم است در حالی که ایوری حدود ۶.۵ کیلوگرم وزن داشت. با این وزن بالا، ولی مادرش حتی تا ماه‌های آخر زایمان از باردار بودن خود خبر نداشت!

۱۰- لارا و مارا باور – Lara and Mara Bawar

کودکان+عجیب+الخلقه

لارا و مارا اهل سائوپائولوی برزیل اند و وضعیتی دارند که زالی (آلبینیسم) نامیده می‌شود و سبب می‌شود که بدن فاقد ملانین باشد. این دو دختر بسیار زیبا و منحصر به فرد اند. بعد از آنکه عکس‌های آن‌ها در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پخش شد، آن‌ها به شدت معروف و مشهور شدند و حتی امروز و در سن ۱۳ سالگی در کار مدلینگ اند و مدل شرکت‌های زیادی از جمله نایک اند.

انتهای پیام/

منبع: bartarinha

کد خبر: 7050