کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه/ حباب سکه به ۴۰۰ هزار تومان رسید

پنج شنبه،۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه/ حباب سکه به ۴۰۰ هزار تومان رسید

گروه اقتصادی- ​یک مقام مسئول از کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی نسبت به روز گذشته خبر داد.

به گزارش پیام ایران، عبادالله محمدولی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر،  با بیان اینکه قیمت سکه امامی نسبت به روز گذشته ۵۰ هزار تومان کاهش  داشته است گفت: امیدواریم که قیمت‌ها در بازار ثبات پیدا کنند.

وی با بیان اینکه هر گرم طلا نسبت به روز گذشته، ۵ هزار تومان کاهش قیمت داشته است اظهار کرد: هر مثقال طلا هم نسبت به روز گذشته حدود ۲۰ هزار تومان کاهش داشته است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با اشاره به اینکه حباب سکه امروز به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است گفت: حباب سکه نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

محمدولی با بیان اینکه قیمت طلا از ابتدای هفته تا به امروز ۶۰ هزار تومان کاهش داشته است افزود: قیمت سکه از ابتدای هفته تا به امروز حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر گفت:پیش بینی می‌شود که بازار طلا و سکه طی روز‌های آینده باتوجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور روند صعودی محسوسی پیدا کند.

محمدولی از مردم درخواست کرد که زمانی به خرید طلا و سکه اقدام کنند که بازار آرام و داد و ستد روال عادی داشته باشد.

به گفته رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر، امیدواریم که بازار بزودی به ثبات برسد چرا که درغیر اینصورت سودجویان ودلالان از این امر سوءاستفاده می‌کنند.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین امروز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به ۱.۲۸۵ دلار و ۲۷ سنت رسید. در این بین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۱۴ هزار و ۱۴۵ تومان داد و ستد شد.

انتهای پیام/

منبع:yjc

کد خبر: 7082