ابراز تاسف رئیس فدراسیون جهانی والیبال از اتفاقات فرودگاه شیکاگو

سه شنبه،۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
ابراز تاسف رئیس فدراسیون جهانی والیبال از اتفاقات فرودگاه شیکاگو

گروه ورزش - آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون والیبال ایران از اتفاقات پیش آمده در فرودگاه شیکاگو برای تیم ملی ایران ابراز تاسف کرد.

آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال ایران، بابت اتفاقات رخ داده در فرودگاه شیکاگو برای تیم ملی ایران اظهار شرمساری کرد. در این نامه آمده است:

جناب آقای داوری

در خصوص نامه‌ی هفتم جولای (۱۶ تیر) و در مورد مسئله‌ای که برای تیم ملی والیبال ایران در فرودگاه شیکاگو جهت ورود به فینال لیگ ملت‌های والیبال پیش آمد، من به نمایندگی از فدراسیون جهانی مراتب شرمساری خود را از اتفاق روی داده اعلام می‌کنم. فدراسیون جهانی با همه مسئولان از جمله کمیته بین‌المللی المپیک، کمیته ملی المپیک آمریکا و فدراسیون والیبال آمریکا به طور دائم در حال رایزنی بودیم تا ورود تیم ایران به خاک آمریکا با سهولت هر چه تمام‌تر صورت گیرد اما با شنیدن این خبر که تیم ایران به محض ورود با تأخیر بسیاری روبه‌رو شده است، بهت زده شدیم. حتی ارگان‌های مذکور که هماهنگی‌های لازم را انجام داده بودند نیز بسیار ناراحت شدند.

به شما اطمینان می‌دهم که در مورد این مسئله، با مسئولان مربوطه بحث و گفت‌وگو شد و به دنبال راهکاری هستیم تا جلوی این اتفاقات را در مسابقات آتی بگیریم.

از اینکه تیم ایران هم‌اکنون در محل استقرار خود در شیکاگو با امنیت کامل به سر می‌برد، خوشحال هستم و برای آن‌ها در مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال، آرزوی موفقیت داریم. اطمینان خاطر داریم که تیم ایران نقشی کلیدی در به نمایش گذاشتن والیبال درجه یک در جهان دارد و بهترین بازی‌های خود را به همه‌ی دنیا نشان خواهد داد.

با تشکر و احترام

آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال

انتهای پیام/

با یک کلیک به کانال تلگرام پیام ایران بپیوندید

کد خبر: 7483