علت اصلی حبس محسن افشانی مشخص شد

سه شنبه،۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
علت اصلی حبس محسن افشانی مشخص شد

گروه اجتماعی- هفته گذشته محسن افشانی به دلیل انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش بازداشت و روانه زندان شد، اما جریان این ویدئو جنجالی چه بود که منجر به بازداشت آقای افشانی شد؟

به گزارش پیام ایران، افشانی ویدیویی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده بود که در آن به همراه همسرش در اتومیبل بر روی یک آهنگ لب خوانی می‌کند و با اسلحه سرد و گرم نمایش می‌دهد.

در بخشی از این ویدئو چیزی را که به نظر می‌آید یک سلاح گرم است، رو به دوربین در می‌آورد و در بخشی دیگر با حالتی خندان و در حال خواندن ترانه در حال پخش یک خنجر را رو به دوربین در می‌آورد.

تورج کاظمی رئیس پلیس فتا، پیش از دستگیری آقای افشانی گفته بود با پیگیری‌های پلیس فتا این ویدئو شب گذشته از سوی خود محسن افشانی از صفحه اینستاگرامش حذف شد.

انتشار این ویدئو منجر به دستگیری محسن افشانی به دلیل ترویج و تبلیغ اسلحه سرد و گرم شد وی جهت بررسی و تحقیق فعلاً روانه زندان شده است.

517733_117_0.png

حالا سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرده که محسن افشانی آزاد نشده است بلکه به دلیل داشتن پرونده محکومیت در حال گذراندن دوران حبس خود است.

نشست رسانه‌ای غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه امروز با حضور خبرنگاران برگزار شد، بخشی از این نشست به سوال درباره وضعیت پرونده محسن افشانی اختصاص داشت.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا محسن افشانی آزاد است، گفت: «چه کسی گفته است محسن افشانی آزاد است؟ ایشان غیر از پرونده اخیرشان پرونده سابق محکومیت حبس دارند و در حال تحمل حبس هستند.»

انتهای پیام/

کد خبر: 7550