یک شهروند: آقای وزیر! بفرمایید منزل آب دوغ‌خیار؛ وزیر: آدرس لطفا!+عکس

چهارشنبه،۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
 یک شهروند: آقای وزیر! بفرمایید منزل آب دوغ‌خیار وزیر: آدرس لطفا!

گروه اجتماعی>استان ها- محمد جواد آذری جهرمی در اقدامی جالب دعوت اینستاگرامی یک شهروند را برای صرف آب دوغ خیار پذیرفت.

به گزارش پیام ایران، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات برای افتتاح پروژه‌ای راهی گناباد در استان خراسان رضوی شده است. به همین خاطر پستی در اینستاگرامش منتشر و در آن اعلام کرد که به گناباد سفر کرده است. انتشار این پست کافی بود تا اتفاق جالبی رخ دهد. چرا که در زیر این پست، یکی از شهروندان گنابادی نوشت: «حاجی، اگه می‌دونستم قراره بیای گناباد می‌گفتم بیای خونه واسه ظهر یه آب‌دوغ‌خیاری چیزی می‌خوردیم.» محمد جواد آذری جهرمی هم از این پیشنهاد استقبال کرد و در پاسخ به این شهروند نوشت: «شب هستم، 
آدرس لطفا.»

320336_467.jpg
این پاسخ وزیر با واکنش فراوان کاربران روبه‌رو شد، بسیاری تصور نمی‌کردند آذری جهرمی به حرفش عمل کند. تا این که شهروند گنابادی در پستی اینستاگرامی تصاویری منتشر کرد که نشان می‌داد آذری جهرمی به خانه او رفته است. ضیافتی که در آن وزیر با آب‌دوغ‌خیار پذیرایی شد. شهروند گنابادی در پست اینستاگرامی خود نوشت: «یه وقتایی یه اتفاقایی میوفته که باورت نمیشه، توی یک بعداز ظهر معمولی با یه دونه کامنت دلبرانه، وزیر ارتباطات میاد خونمون مهمون ما میشه به صرف آب‌دوغ‌خیار. بدون شک این اتفاق یادم نمیره و خودم نمیدونم چی شد که اینجوری شد. از معرفتو از خاکی بودن این مرد هرچی بگم کم گفتم، نشون به اون نشون که خودش گفت هیچی نمیخواد بیاری اگه میخای بیاری آب‌دوغ‌خیارتو بیار. جای یک ایران خالی. دلتون بسوزه پ.ن: چه وزیر نازی به‌به»
اکنون این اتفاق با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی 
روبه‌رو شده است.
یکی از کاربران نوشته است: «آذری جهرمی وزیر متفاوتی است، چه روزی که گفت مگر محافظین خدم و حشم من هستند که برای من بنزین تهیه کنند و چه بدون تکلف دعوت زوجی جوان در گناباد را پذیرفت نشان داد سبک زندگی متفاوتی نسبت به سایر 
مسئولین دارد.»

320337_815.jpg
کاربر دیگری گفته است: «یعنی دیگه میشه یک پیام داد به وزیر و دعوتش کرد به شام و شب سر سفره با هم آب‌دوغ‌خیار خورد! دنیای سیاست ایران قبل و بعد از جهرمی جوان.»
دیگری نوشت: «کارخوب خوبه و دوستان مسئول و غیرمسئول باید یاد بگیرند. حال می‌کنم که با یه دعوت ساده وزیر مهمان آب‌دوغ‌خیار یه زوج جوان میشه.»
کاربران دیگر گفته‌اند: «حتی اگر نمایش باشه و حتی اگر برای انتخابات باشه، جامعه به این سطح از دلخوشی‌های حتی نمایشی نیازمنده و وجودشون می‌تونه خیلی مفید باشه اگر به بن‌بست و ناامیدی نخوره»،‌ «و این‌گونه شد که وزیر ارتباطات کشور، خیلی ساده و بی‌ریا میهمان سفره ساده یک شهروند در گناباد شد»، «بزرگ‌ترین مشکل امروز ما نه ترامپ نه تحریم بلکه دیوار بى‌اعتمادى که بین مسئولین و مردم قد علم کرده. وقتى وزیرى با یه پیام پا میشه خونه یه زوج میشینه آب‌دوغ‌خیار می‌خوره یعنى تنهایى داره دیوار بی‌اعتمادى را خراب می‌کنه.»

انتهای پیام/

کد خبر: 7711