گلکسی نوت ۱۰ معرفی شد+تصاویر

پنج شنبه،۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
گلکسی نوت ۱۰ معرفی شد+تصاویر

گروه فناوری- سامسونگ با برگزاری یک مراسم پر سروصدا از گلکسی نوت ۱۰ رونمایی کرد.

به گزارش پیام ایران، شب گذشته سامسونگ با برگزاری یک مراسم پر سروصدا از گلکسی نوت ۱۰ رونمایی کرد که برخلاف همیشه، این بار شاهد چند مدل مختلف هستیم که مهم‌تر از همه مدل استاندارد و مدل پلاس است. در کنار آن، باید به قلم S Pen مبتنی بر بلوتوث و ژیروسکوپ هم اشاره کنیم. علاوه بر این، فقدان جک هدفون از مواردی است که توجهات زیادی را جلب کرده است. در ادامه به مهم‌ترین خبرهای این مراسم می‌پردازیم.

گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس

samsung-note-10-2.jpg

همانطور که می‌دانید، سامسونگ دو مدل اصلی از گلکسی نوت ۱۰ را معرفی کرده است. هر دو مدل از نمایشگر AMOLED، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، شارژ بی‌سیم و سه دوربین اصلی، واید و تله‌فوتو بهره می‌برند. مدل استاندارد گلکسی نوت ۱۰ که البته همچنان بزرگ‌تر از گلکسی اس ۱۰ است، محتوا را در نمایشگر ۶.۳ اینچی نمایش می‌دهد و اندازه نمایشگر نوت ۱۰ پلاس هم به ۶.۸ اینچ می‌رسد.

 مدل پلاس به لطف وجود دوربین Tof می‌تواند محیط و اشیاء اطراف گوشی را به‌صورت سه‌بعدی اسکن کند. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، در بدنه گلکسی نوت ۱۰ دیگر اثری از جک هدفون دیده نمی‌شود و سامسونگ هدفون مبتنی بر کابل USB-C در جعبه آن‌ها قرار داده است. برای خرید دانگل آن هم باید ۱۰ دلار بپردازید. قیمت پایه گلکسی نوت ۱۰ و مدل پلاس به ترتیب از ۹۴۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار آغاز می‌شود و از تاریخ ۲۳ آگوست روانه‌ی بازار خواهند شد.

بهره‌گیری قلم S Pen از بلوتوث، ژیروسکوپ و شتاب‌سنج

samsung-note-10-3.jpg

قلم S Pen گلکسی نوت ۱۰ بازطراحی شده و حالا می‌تواند از طریق بلوتوث به دیگر گجت‌ها هم متصل شود. از دیگر امکانات آن می‌توانیم انعطاف‌پذیری بیشتر برای تبدیل دستخط به متن با پشتیبانی از زبان‌های گوناگون اشاره کنیم. این قلم دارای ژیروسکوپ و شتاب‌سنج است و به همین خاطر از طریق حرکت دادن آن می‌توان کارهای مختلفی مانند تغییر حالت دوربین و جلو و عقب کردن ویدیوهای یوتیوب انجام داد.

مدل ۵G گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ مدل G5 هر دو مدل گلکسی نوت ۱۰ را ساخته ولی برای بازارهای بین‌المللی، تنها مدل ۵G مبتنی بر نوت ۱۰ پلاس عرضه می‌شود و مدل مبتنی بر نوت ۱۰ استاندارد مختص کشور کره جنوبی است. قیمت پایه مدل ۵G گلکسی نوت ۱۰ پلاس که از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، ۱۳۰۰ دلار است.

samsung-note-10-4.jpg

4344290.jpg

انتهای پیام/

کد خبر: 7731