کدام بازیگر ایرانی رکورددار فالوور اینستاگرام است؟

جمعه،۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
کدام بازیگر ایرانی رکورددار فالوور اینستاگرام است؟

گروه اجتماعی- شاید بخواهید بدانید کدام بازیگر ایرانی بیشترین فالوور اینستاگرام را دارند. در این مطلب لیستی از پرطرفداران بازیگران ایرانی در اینستاگرام را آماده کرده ایم.

به گزارش پیام ایران، این روز‌ها کمتر چهره شناخته شده‌ای وجود دارد که در اینستاگرام صفحه شخصی و صفحات هواداری نداشته باشد، اما از میان هنرمندان در اینستاگرام برخی فعال ترند و به اصلاح فالوور یا دنبال کننده بیشتری دارند.

۱۰- بهاره رهنما

5c59ad5260f66_img_20190205_185644_347.jpg

بهاره رهنما بازیگری است که در طول سال ها با زندگی شخصی و کاری اش مطرح شده است. رهنما با ۸۴۶ پست تعداد فالوورهایش را در اینستاگرام به عدد ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسانده است و توانسته بین بازیگران محبوب اینستاگرامی وارد لیست شود.

۹- رضا عطاران

57711941.jpg

رضا عطاران طنز پردازی است که با فیلم های طنز خود به خوبی طنازی می کند. این بازیگر با به اشتراک گذاشتن ۲۲۹ پست و تعداد فالوور ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفری نهمین نفری است که در اینستاگرام، بازیگری پرطرفدار محسوب می شود. نکته جالب اینستاگرام عطاران آهنگ های قدیمی است که این بازیگر به اشتراک گذاشته است.

۸-  بهرام رادان و امین حیایی

amin-hayaei-superstar-iran.jpg

بهرام رادان با فیلم شور عشق به سینمای ایران معرفی شد. تلاش کرد، درخشید و محبوب شد. امروز رادان با ۱۲۲۴ پستی که به اشتراک گذاشته، توانسته تعداد فالوورهای خود را به عدد ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برساند و نامش در لیست ده بازیگر برتر اینستاگرامی در کنار امین حیایی قرار بگیرد. امین حیایی نام آشنایی که در طول سالیان سال درخشیده و سال هاست دست از تلاش برنداشته تا در میان بهترین ها بدرخشد. حیایی با ۹۱ پستی که تا به امروز به اشتراک گذاشته، توانسته تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را به ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برساند و در رتبه هشتم لیست قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید:

۵ ایرانی که بیشترین دنبال کننده اینستاگرام را دارند!


۷- ترانه علیدوستی

741876_113.jpg

ترانه علیدوستی در سال های اخیر با سریال شهرزاد حسابی درخشید و به قول معروف شهرزاد معروف خیلی ها شد. او با ۲۶۴ پستی که تا به امروز به اشتراک گذاشته است، توانسته تعداد تعقیب کننده های پیج خود را به ۵ میلیون ۵۰۰ هزارتا برساند که در نوع خود رقم قابل توجه و بالایی است.

۶-  بهنوش طباطبایی و سحرقریشی

bhnwshtbtbyy.jpg

در رتبه ششم لیست ده نفره ما دو بازیگر نام آشنای خانم قرار می گیرند. بهنوش طباطبایی با تعداد پست ۴۱۵ و فالوورهای ۶ میلیون و ۱۰۰ هزارتایی در کنار سحر قریشی قرار می گیرد. قریشی با ۲۱ پست اشتراکی در تعداد فالوور دقیقا با بهنوش طباطبایی برابر است و ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر صفحه اینستاگرام او را دنبال می کنند.

۵ - محمدرضا گلزار

1344_0.jpg

محمدرضا گلزار را با نام سوپر استار سینمای ایران می شناسیم. سوپر استاری که از گروه محبوب دهه هشتاد ایران یعنی گروه آریان راهش به سمت سینما کج شد و درخشید. گلزار که دستی هم در خوانندگی دارد، با کنسرت هایی که برگزار می کند نیز مطرح است. اما این روزها سابقه بازی او جلوتر از موسیقی معرف اوست. گلزار با ۱۴۱۳ پست و تعداد فالوور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزارتایی به عنوان پنجمین بازیگر ایرانی محبوب اینستاگرام می درخشد.

۴- الناز شاکردوست

lnz-shkhrdwst.jpg

وازد صفحه اش که می شوید نوشته است: به ال خوش آمدید. الناز ضمن خوش آمدگویی به مخاطبان در تلاش است قسمتی از زندگی روزمره خود را نیز در اینستاگرام به تصویر بکشد. شاکر دوست با ۸۳۶ پست تعداد فالوورهایش را به ۶ میلیون ۹۰۰ هزارتایی رسانده و تنها ۱۰۰ هزار فالوور کافیست تا او به عدد ۷ میلیونی برسد.

۳-  بهنوش بختیاری

bhnwsh-bkhtyry.jpg

بهنوش بختیاری بازیگری است که سال هاست در اینستاگرام فعال است و حاصل این فعالیت چندین و چند ساله ۱۹۶۹ پست است که تعداد فالوورهای او را به عدد ۸ میلیون ۱۰۰ هزار نفری رسانده است.

۲- رامبد جوان

832677642-talab-org.jpg

رامبد جوان یکی از بازیگرانی است که با اجرای برنامه های جالب شناخته می شود و در کنارش از بازی غافل نیست. مجری محبوب خندوانه با ۲۵۰۰ پستی که به اشتراک گذاشته، توانسته تعداد فالوورهای خود را به تعداد ۸ میلیون ۹۰۰ هزارتا برساند و در رتبه دوم لیست بازیگران ایرانی با بیشترین فالوور اینستاگرام قرار بگیرد.

۱- مهناز افشار

mhnz-fshr.jpg

زمانی که فیلم شور عشق در دهه ۸۰ پخش شد و مهناز افشار و بهرام رادان را به عنوان دو بازیگر جوان تاره کار معرفی کرد؛ خیلی ها آینده ای روشن برای این دو بازیگر ترسیم کردند. امروز این دو بازیگر در لیست ۱۰ نفره اینستاگرامی ما حضور دارند. افشار با ۴۸۳ پست تا به امروز توانسته تعداد فالوورهای خود را به ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر برساند و رتبه نخست بیشترین فالوور اینستاگرام را از آن خود کرده و اول شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 7744