جزییات جدید از دستگیری مداحان اسراییلی در ایران

دوشنبه،۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
جزییات دستگیری مداحان اسراییلی در ایران

گروه اجتماعی- رئیس سازمان بسیج مداحان ایران از بازداشت مداحانی که در اسرائیل برای تخریب عاشورا تربیت می‌شوند، خبر داد.

به گزارش پیام ایران، یوسف ارجونی، رئیس سازمان بسیج مداحان ایران شامگاه جمعه در سی و دومین گردهمایی سالانه مداحان گفت: فشارهای روانی و تبلیغات سوء علیه محرم و عاشورا هر چه که به ماه عزا نزدیکتر می‌شویم بیشتر می‌شود.

وی افزود: مداحانی در اسرائیل برای تخریب عاشورا تربیت می‌شوند که عده‌ای از آن‌ها در کشور دستگیر شده‌اند. ارجوانی دامه داد: فوکویاما یکی از نظریه‌پردازان چندین سال قبل برای نابودی این انقلاب گفته است که شیعه بر دو بال سبز انتظار و سرخ عاشورا استوار است که باید این دو بال را نابود کنیم.

رئیس سازمان بسیج مداحان ایران با تاکید بر اینکه مداح باید طهارت دل و روح داشته باشد، اظهار داشت: امروز طبق آمار رسمی بیش از 150 هزار مداح در کشور داریم که آمار غیررسمی دو برابر این مقدار تخمین زده می‌شود.

یوسف ارجوانی گفت: قشر جوان مذهبی و انقلابی ما ظرفیت عظیمی است که باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر این مساله تاکید داشتند که مواظب تفرقه‌های دشمن باشیم و حرف تفرقه‌انگیز در مراسم و عزاداری‌ها نزنیم.

رئیس سازمان بسیج مداحان ایران همچنین با اشاره به آنچه که در حادثه عاشورا بر کربلائیان گذشته است و اینکه در روز عاشورا تشنگی به حدی زیاد شده بود که بعضی از بچه‌ها شکم‌های خود را بر زمین نمناک گذاشته بودند که مقداری از عطش آن‌ها برطرف شود افزود: با وجود همه سختی‌ها راضی به مذاکره با دشمن نشدند و باید از عاشورا درس بگیریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 8130