واکنش فرزند ناصر ملک‌مطیعی به مخدوش شدن سنگ قبر پدرش + تصاویر

سه شنبه،۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
واکنش فرزند ناصر ملک‌مطیعی به مخدوش شدن سنگ قبر پدرش + تصاویر

گروه فرهنگ و هنر - پس از مخدوش شدن سنگ آرامگاه ناصر ملک‌مطیعی، فرزند این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران، با تاکید بر این‌که علت این اتفاق و عاملان آن معلوم نیست، از مسوولین بهشت زهرا درخواست کرد این ماجرا را پیگیری و مسببان را شناسایی کنند.

به گزارش پیام ایران و به نقل از خبرآنلاین،  در روزهای گذشته تصویری از سنگ قبر مخدوش شده مرحوم ناصر ملک مطیعی در فضای مجازی پخش شد که در آن تصویر، اسم روی سنگ قبر، با گچ و رنگ پوشیده شده بود. اتفاقی که پیش از این هم برای مزار نام‌آوران دیگری هم رخ داده بود. به همین دلیل، موضوع را از فرزند ناصر ملک مطیعی، پیگیری کردیم.

واکنش فرزند ناصر ملک‌مطیعی به مخدوش شدن سنگ قبر پدرش + تصاویر

امیرعلی ملک‌مطیعی، فرزند ناصر ملک مطیعی درباره این موضوع گفت: «واقعا متاسفم برای وضعیت پیش آمده. نمی‌دانم پشت این ماجرا چه قصد و نیتی وجود دارد و ما هم تازه متوجه این موضوع شدیم که به نظر می‌رسد در دو، سه روز پیش اتفاق افتاده است.»

ترمیم سنگ قبر ناصر ملک مطیعی

فرزند ناصر ملک مطیعی همچنین از ترمیم سنگ قبر پدرش داد.

واکنش فرزند ناصر ملک‌مطیعی به مخدوش شدن سنگ قبر پدرش + تصاویر

امیرعلی ملک مطیعی در این باره گفت:  "علاوه بر سنگ قبر پدرم، مزار آقای روبیک منصوری که با ایشان در یک جا دفن شده‌اند هم مخدوش شده بود اما خوشبختانه آسیبی به مزار محمدعلی فردین که در همسایگی پدر قرار دارند وارد نشده است"
او افزود: " امروز با همراهی چند نفر از دوستان همیشگی پدر، رنگ و گچ‌ها را پاک کردیم و سنگ مزار به حالت اولیه برگشت."

ملک مطیعی با اشاره به تکرار چنین رفتاری با سنگ قبر محمدعلی فردین در سال‌های گذشته گفت: "پدر آدم احساساتی بودند و از شنیدن این دست اخبار ناراحت می‌شدند اما در واکنش با مسائل مختلف اهل گلایه و شکایت نبودند، با وجود این که از چنین رفتارهایی در قبال دوستی چون آقای فردین که خاطرش خیلی عزیز بود بسیار ناراحت می‌شد اما پاسخ‌اش فقط سکوت بود"
او در پایان افزود: "وقتی با اماکن تاریخی چنین رفتارهایی می‌شود و برخی بازدید کنندگان در رفتاری تاسف آور ، با حک کردن اسم ،تاریخ و انواع یادگاری ها به این آثار ملی آسیب می رسانند، لابد این دست برخوردها با سنگ قبر هنرمندان هم خیلی سوال‌برانگیز نیست."

انتهای پیام/

کد خبر: 8146