« شمر عصبانی » دستگیر شد + فیلم

چهارشنبه،۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
« شمر عصبانی » دستگیر  شد + فیلم

گروه اجتماعی- طی روزهای گذشته ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می شد که نشان دهنده عصبانیت فردی بود که در نقش شمر در میدان تعزیه یکی از روستاهای شهرستان میناب به عزاداران حمله ور می شود.

خبرگزاری شبستان نوشت: این ویدئو واکنش های فراوانی را به دنبال داشت و ابعاد واکنشی آن همچنان هم ادامه دارد و نقل محافل است.

بازتاب این ویدئو بسیار گسترده و فراگیر بوده و در تعداد زیادی از شبکه های داخلی و خارجی منتشر شده است.

نظر برخی از کاربران شبکه های اجتماعی در شهرستان میناب بر این است که برای تبیین حماسه عاشورا و قیام سیدالشهدا(ع) باید از چهره های خوشنام و شناخته شده استفاده شود.

حال واقعیت ماجرا چیست و چرا این بازیگر تعزیه چنین رفتاری را از خود بروز داده، هنوز مشخص نیست؛ هر چند که در این زمینه نظرات متفاوتی بیان می شود، اما تا کنون هیچ منبع موثقی، انگیزه این فرد از حمله به تماشگران تعزیه که عموما زن هستند را اعلام نکرده است.

1568744000_shem_0.jpg

برخی معتقدند که زنان پیش از شروع تعزیه به او گفته اند که نذر کرده اند به جای اهل بیت سیدالشهدا(ع) از دست شمر کتک بخورند، عده ای دیگر می گویند چون حاضران به او ناسزا گفته اند باعث عصبانیت او شده اند و برخی نیز می گویند او چنان غرق در نقش خود شده که فراموش کرده این صحنه تعزیه است و خود را در میدانی واقعی قلمداد کرده است.

اما جریان هر چه که بوده نکته امیدوار کننده در زمینه بازدارندگی این گونه رفتار نادرست، ورود به موقع سیستم قضایی و نماینده مدعی العموم است که به این حادثه ورود کرده و این بازیگر هم اکنون با نظر و دستور مرجع قضایی بازداشت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 8355