لحظات سخت ۱۰ زن و مرد در آتش سوزی مجیدیه تهران

پنج شنبه،۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
لحظات سخت ۱۰ زن و مرد در آتش سوزی مجیدیه تهران

گروه اجتماعی>حوادث- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در ساختمان هفت طبقه در شرق تهران و نجات جان ده زن و مرد ساکن در ساختمان خبر داد.

به گزارش پیام ایران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، درخصوص حادثه آتش سوزی در ساختمانی در شرق تهران گفت: در ساعت ۱۰:۴۸ یک فقره حادثه آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: اطلاعات و اخبار اولیه حکایت از آن داشت که یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان رسالت خیابان استاد حسن بنا دچار حریق شده است که بلافاصله مأموران آتش نشانی از ۳ ایستگاه به همراه تشک نجات و نردبان به محل اعزام شدند.

ملکی گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که حادثه در ساختمان ۷ طبقه ۱۴ واحدی و در طبقه دوم در واحد ۱۰۰ متری رخ داده و در حال گسترش به سایر بخش‌هاست که دود زیادی نیز در راه پله وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: براساس اعلام اهالی مشخص شد که کسانی در داخل ساختمان محبوس هستند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش مشغول خارج کردن بقیه افراد شدند.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ نفر از افراد حاضر در ساختمان که ۵ زن و ۵ مرد بودند از طریق نردبان هیدرولیکی و راه پله‌های ساختمان خارج شدند و هر ده نفر تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی با اشاره به این مطلب که یک نفر که دچار دودگرفتگی شدید شده بود به بیمارستان منتقل شد گفت: این عملیات در ساعت ۱۲ به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: برنا

 

کد خبر: 8379