قیمت نان سفارشی در چند روز آینده تعیین می‌شود

جمعه،۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

گروه اقتصادی- رئیس اتاق اصناف تهران گفت: واحدهای آزادپز هم آرد یارانه‌ای دریافت می‌کنند.

به گزارش پیام ایران، رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه هدف اصلی اعلام نرخ‌نامه جدید، ارائه نان با کیفیت به مردم است، گفت: واحدهای آزادپز هم آرد یارانه‌ای دریافت می‌کنند و در چند روز آینده قیمت نان سفارشی تعیین خواهد شد.

قاسم نوده فراهانی، در رابطه با قیمت‌گذاری جدید نان گفت: هدف اصلی اعلام قیمت‌های جدید، ارائه نان با کیفیت به مردم بوده و در کنار آن اتاق اصناف و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به دنبال آن هستند که به بهانه‌های واهی نان سفارشی به اجبار به مردم ندهند.

رئیس اتاق اصناف تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت نان ساده بررسی، تصویب و به اتحادیه‌های مربوطه ابلاغ شد و در چند روز آینده قیمت نان سفارشی (به همراه کنجد یا سبزیجات) تعیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای نان‌های سفارشی سقف قیمتی تعیین خواهد شد، گفت: نانوایی‌های آزادپز در خرید آرد و گندم، یارانه دریافت می‌کنند از این رو باید قیمتهای مصوب و ابلاغی را رعایت کنند.

نوده فراهانی یادآور شد: نانوایی‌ها نباید به اجبار نان سفارشی به مردم عرضه کنند و از سوی دیگر به هیچ واحد نانوایی بدون کسب مجوز از اداره غله، پروانه کسب اعطا نخواهد شد.

رئیس اتاق اصناف تهران در انتها تاکید کرد: نرخنامه جدید نان باید در دید مشتریان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کد خبر: 8505