دستگیری شهردار و ۳ تن از اعضای شورای شهر لوشان به اتهام رشوه

جمعه،۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
دستگیری شهردار و ۳ تن از اعضای شورای شهر لوشان به اتهام رشوه

گروه اجتماعی>استان ها- دادستان شهرستان رودبار گیلان گفت: شهردار و ۳ تن از اعضای شورای شهر لوشان به اتهام اخذ رشوه دستگیر شدند.

به گزارش پیام ایران، هادی بشری امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر دستگیری و بازداشت 3 نفر از اعضای شورای شهر و شهردار لوشان درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: این چهار نفر به اتهام اخذ رشوه روانه زندان شده‌اند.

دادستان رودبار با بیان اینکه شهردار و 3 نفر از اعضای شورای شهر لوشان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند عنوان کرد: بر اساس گزارشات واصله مبنی بر انجام اقدامات خلاف قانون در واگذاری‎های صورت گرفته به پیمانکاران این افراد دستگیر شده‌اند.

بشری با بیان اینکه دادستانی رودبار به این موضوع ورود کرده است خاطرنشان کرد: تحقیقات در این زمینه برای روشن شدن ابعاد آن همچنان ادامه دارد.

 روند برخورد با عوامل و مفاسد اقتصادی مدتی است که با سرعت بیشتری در حال انجام است به طوری‌که به ویژه از سال گذشته مدیران، مشاوران و چندین مدیرکل در گیلان به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

گفتنی است در تاریخ یکم آبان سال 97 و به نقل از رئیس کل دادگستری سابق گیلان نخستین جلسه محاکمه جهت رسیدگی به اتهامات و تخلفات مدیران متخلف یکی از دستگاه‌های اجرایی استان و 21 نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار شده بود.

کد خبر: 8510