«متری شیش و نیم» مسافر لهستان شد

جمعه،۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

«متری شیش و نیم» مسافر لهستان شد

گروه فرهنگ و هنر - فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی در بخش کشف‌های سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم ورشو در لهستان روی پرده می‌رود.

به گزارش پیام ایران ، «متری شیش و نیم» که پیش از این اولین نمایش جهانی خود را در بخش افق‌های هفتاد و شیشمین جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد بود علاوه بر حضور در سی‌ پنجمین جشنواره فیلم ورشو، در بخش رقابتی پانزدهمین جشنواره فیلم زوریخ در کشور سوئیس و همچنین بخش رقابتی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو در کشور ژاپن نیز روی پرده می‌رود.

سعید روستایی پس از فیلم «ابد و یک روز» که در جشنواره فجر چند سال قبل جوایز زیادی کسب کرد، «متری شیش و نیم» را با بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده و پرینار ایزدیار مقابل دوربین برد. هومن کیایی، مازیار سیدی، مهدی حسینی‌نیا، علی باقری، مرجان قمری و پیمان شریعتی دیگر بازیگران فیلم «متری شیش و نیم» هستند که داستانی اجتماعی را با محوریت معضل مواد مخدر به تصویر می‌کشد.

جشنواره فیلم ورشو امسال علاوه بر «متری شیش و نیم»، در بخش رقابتی اصلی خود میزبان فیلم «مسخره‌باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده به شونمایندگی از سینمای ایران است.

پخش بین‌المللی این دو فیلم را محمد اطبایی برعهده دارد.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم ورشو از تاریخ ۱۱ تا ۲۰ اکتبر (۱۹ تا ۲۸ مهر ماه) در کشور در لهستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 8518