آخرین جزئیات از وضعیت پسر 8 ساله سنگ نورد + فیلم حادثه

يکشنبه،۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
آخرین جزئیات از وضعیت پسر 8 ساله سنگ نورد

گروه ورزشی- وضعیت جسمی پسر 8 ساله اصفهانی که هنگام مسابقه سنگ نوردی سقوط کرده و به کما رفته بود با گذشت بیش از یک هفته هنوز تغییری نکرده است.

به گزارش پیام ایران، این در حالی است که پرونده شکایت خانواده وی از مسئولان برگزار‌کننده مسابقات نیز همچنان بی‌نتیجه مانده است.

 روز جمعه ۲۹ شهریور- آرمان غیاثی- 8 ساله- هنگام برگزاری مسابقات سنگ نوردی در سالن ورزشی فولاد شهر از ارتفاع 8 متری سقوط کرد و دچار حادثه شد. وی بعد از چند عمل جراحی و از دست دادن طحالش در وضعیت جسمی وخیمی به سر می‌برد.
وجیهه نظری زن عموی آرمان در گفت‌و‌گو با گروه حوادث «ایران» عنوان کرد: متأسفانه آرمان هنوز در کماست و به‌خاطر ورم مغزی حاصل از خونریزی دچار تشنج شده و پزشکان معتقدند که باید تا 14 روز منتظر بمانیم و ضریب هوشی وی را پایین نگه دارند تا تشنج نکند.

kodak.jpg
وی در ادامه ضمن انتقاد از مدیریت هیأت سنگ نوردی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مسئولان این رشته به جای اینکه پاسخگوی ما در این شرایط باشند مدام عنوان می‌کنند که سالن استاندارد نبوده و مسابقات هم بدون مجوز هیأت برگزار شده اما این سالن مربوط به باشگاه ذوب آهن است و مجوز آن هم از سوی همین هیأت سنگ نوردی استان صادر شده است. اگر سالن غیراستاندارد است چرا مجوز برگزاری مسابقات در آن داده می‌شود؟!

_1113804.jpg
نظری در پایان تصریح کرد: با توجه به شکایتی که پدر آرمان از برگزارکنندگــــــــان مسابقات و مربی اش انجام داده حتی یک نفر هم بازداشت نشده است. این در حالی است که طبق گفته خودشان سهل‌انگاری در بستن طناب حمایتی آرمان و کنترل نکردن نحوه بستن این طناب از سوی فرد حمایتی و مربی عامل این حادثه بوده است.

منبع: روزنامه ایران

کد خبر: 8541