امام جمعه شهرکرد: ماجرای لردگان فتنه دشمن بود

دوشنبه،۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

گروه اجتماعی>استان ها- امام جمعه شهرکرد با اشاره به ماجرای اخیر در یکی از روستاهای لردگان گفت: مردم علاوه بر اینکه از مسئولان می‌خواهند این ضایعه حل شود کمک می‌کنند تا این مشکل و معضل برطرف شود و تبدیل به یأس و سر خوردگی برای مردم نشود.

khotbeha_sout.jpg

جماران نوشت: امام جمعه شهرکرد با اشاره به ماجرای اخیر در یکی از روستاهای لردگان می‌گوید: اتفاقی که این اواخر در یکی از روستاهای استان رخ داد نیز یکی از فتنه‌های دشمن بود که با درایت مردم و لطف خداوند خنثی شد، مردم علاوه بر اینکه از مسئولان می‌خواهند این ضایعه حل شود کمک می‌کنند تا این مشکل و معضل برطرف شود و تبدیل به یأس و سر خوردگی برای مردم نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرکرد به یکی از توصیه‌های فردی قرآن اشاره و تصریح کرد: مراقبت فردی یکی از مهمترین توصیه‌های فردی است که خداوند به انسان توصیه کرده است و در آیه ۱۰۵  سوره مائده « علیکم انفسکم» هر کدام از شما  مراقب خودتان باشید اما برخی از افراد مدام به دیگران مشغول هستند و تنها عیوب آن‌ها را می‌بینند و خود را فراموش می‌کنند که قرآن می‌فرماید اول خود را بشناسید و از خود مراقبت کنید که در این صورت دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند به شما نفوذ کند.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک مجموعه خدوم به مردم و کشور خدمت‌گذاری می‌کنند، این گروه ۲۲هزار جانباز و۱۳هزار شهید برای ایفای خدماتشان تقدیم کرده‌اند اما بیشتر فعالیت‌هایشان اصلا دیده نمی‌شوند.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) محور تمام آزاده‌های عالم است و هرکس در این مسیر به نحوی فعالیت می‌کند تا زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشد و کاخ‌های ظلم را براندازد، امروز اربعین اهداف انقلاب را در عالم منتشر می‌کند و پرچم انقلاب را که همان پرچم حضرت مهدی(عج) است را در عالم برافراشته می‌کند.

حجت‌الاسلام نکونام اظهار کرد: اربعین یک پدیده نوظهور و عنایت غیبی است، کسانی که در این مراسم شرکت می‌کنند باید سفیرانی برای انقلاب باشند و از محتوای اربعین درس بگیرند و پیوند جهانی را مستحکم‌تر و عمیق‌تر کنند.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه فتنه‌گری دشمن هیچ گاه پایان نداشته و نخواهد داشت، افزود: برای مقابله با فتنه‌ تنها کافی است که از فتنه نترسید و مراقب فتنه باشید، تحریم، فتنه ۸۸ و…، از جمله فتنه‌های دشمنان است اما با تدبیر مقام معظم رهبری این تیرها و فتنه‌ها به سنگ خورد و فتنه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

وی اظهار کرد: اتفاقی که این اواخر در یکی از روستاهای استان رخ داد نیز یکی از فتنه‌های دشمن بود که با درایت مردم و لطف خداوند خنثی شد، مردم علاوه بر اینکه از مسئولان می‌خواهند این ضایعه حل شود کمک می‌کنند تا این مشکل و معضل برطرف شود و تبدیل به یأس و سر خوردگی برای مردم نشود.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه از مسئولان می‌خواهیم اولویت اول خود را کمک به مردم قرار دهند، گفت: مردم نیز مطمئن باشند که تیم جامعه پزشکی و مسئولان در خدمت آن‌ها هستند و با در نظر گرفتن شرایط مردم این جریان را شناسایی و برخورد لازم با خیانت‌کاران صورت پذیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 8693