سقف سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌داران کاهش یافت

سه شنبه،۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
سقف سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌داران کاهش یافت

گروه اقتصادی - از بامداد امروز، ۱۶ مهرماه، میزان سوخت گیری با کارت جایگاه داران در پمپ بنزین‌ها ۱۰ لیتر کاهش یافت و به ۲۰ لیتر رسید.

به گزارش پیام ایران ، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه شماره ۹ خود از تغییر در میزان سوخت توزیعی با کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران خبرداد.

در متن این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند از امروز، سه‌شنبه (۱۶ مهرماه) مقدار سوختگیری با کارت آزاد جایگاه‌ها عرضه در هر بار سوختگیری از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش یافت.

به دارندگان خودرو تاکید می‌شود برای سهولت در سوختگیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنند. یادآوری می‌شود مقدار لیتراژ در هر بار سوختگیری با کارت سوخت شخصی خودروها، همان ۶۰ لیتر است. در ضمن چنانچه به هر دلیلی مراجعان محترم کارت سوخت به همراه نداشته باشند، در همه جایگاه‌ها کارت سوخت آزاد موجود است.

از هموطنان محترم درخواست می‌شود در زمان مسافرت، کارت هوشمند سوخت شخصی خود را به همراه داشته باشند».

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیش از این میزان سوخت توزیعی از طریق کارت سوخت جایگاه‌داران را از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش داده بود.بیژن زنگنه، وزیر نفت، نیز در روزهای اخیر از کاهش این سهمیه به رقم ۱۵ تا ۲۰ لیتر خبر داده و تاکید کرده بود این موضوع به هیچ‌ وجه به معنای سهمیه‌بندی نیست.

وی با اشاره به اینکه کمتر از ۳ تا ۴ درصد خودروها (کمتر از یک میلیون نفر) کارت سوخت در اختیار ندارند، تصریح کرده بود: تقریبا برای همه خودروهای کلانشهرها کارت سوخت صادر شده و کارت هوشمند سوخت برخی افراد در باجه‌های پست مانده است که باید آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 8697