اوباما و همسرش در فهرست قدرتمندترین سرگرمی‌سازان جهان

پنج شنبه،۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
اوباما و همسرش در فهرست قدرتمندترین سرگرمی‌سازان جهان

گروه بین الملل- رییس جمهور سابق آمریکا به همراه همسرش در رتبه پنجاه و هشتم و پنجاه و پنجم قدرتمندترین چهره‌های سرگرمی ساز جهان قرار گرفت.

به گزارش پیام ایران ، نام باراک و میشل اوباما برای اولین بار در فهرست قدرتمندترین چهره‌های سرگرمی‌ساز جهان سال منتشر شد.

براساس گزارش هالیوود ریپورتر، اوباما و همسرش پس از پایان دوران ریاست جمهوری به حوزه فرهنگ و هنر روی آوردند و وارد عرصه سرگرمی شدند. میشل اوباما ابتدا کتاب خاطرات خود را با نام «شدن» منتشر کرد که با استقبال بسیار زیادی رو به رو شد و رکورد زد و سپس باراک اوباما به همراه همسرش با نتفلیکس قرارداد بست تا به واسطه کمپانی تهیه فیلم و سریال خود برای این شبکه فیلم و سریال بسازد.

باراک در این فهرست رتبه پنجاه و هشتم و میشل رتبه پنجاه و پنجم را در اختیار دارد و  صدر هم به باب ایگر، مدیر کمپانی دیزنی اختصاص پیدا کرده است.

این زوج مدتی پیش اولین مستند خود به نام «کارخانه آمریکایی» را در شبکه نتفلیکس به نمایش گذاشتند. این مستند به موضوع جهانی‌سازی و رقابت تجاری میان آمریکا و چین می‌پردازد. میشل هم به زودی کتاب «شدن: راهنمایی برای کشف صدایت» را به بازار عرضه می‌کند که مکمل کتاب قبلی او است.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

کد خبر: 8845