بدرقه مجید اوجی همسر فلورا سام، به آرامگاه ابدی

يکشنبه،۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
بدرقه مجید اوجی همسر فلورا سام، به آرامگاه ابدی

گروه فرهنگ و هنر- مراسم تشییع پیکر مجید اوجی تهیه کننده تلویزیون امروز (یکشنبه ۱۹ آبان) با حضور جمعی از هنرمندان از مقابل سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش  پیام ایران ، این مراسم با حضور فلورا سام  همسر مرحوم  اوجی و برخی مدیران تلویزیون و هنرمندان از جمله محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما،  پژمان بازغی، مهدی فرجی، مهران مهام، غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، علی اوجی، حسین کرمی رئیس مرکز سیما فیلم، برزو ارجمند، لاله اسکندری، کمند امیر سلیمانی، الهام پاوه نژاد، فاطمه هاشمی،  نیکی مظفری و حسن زارعی،مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما و آناهیتا همتی  صبح امروز 19 آبان ماه برگزار شد.

تشییع+مجید+اوجی

درگذشت مجید اوجی ضایعه دردناکی بود

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون که اجرای مراسم را بر عهده داشت، گفت:  از تمام کسانی که در این مراسم حضور داشتند، تشکر می کنم.

وی افزود:ضمن تسلیت به فلورا سام، درگذشت مجید اوجی برای ما ضایعه دردناکی بود. همواره صحبت از اخلاق و همراهی او مطرح  بود. مجید اوجی همیشه به عنوان تهیه‌کننده حامی عوامل فیلم بود. این اواخر که با بیماری دست و پنجه نرم می کرد افتخار همکاری با ایشان را داشتیم؛ علیرغم بیماری با انرژی پیگیر کارهایش بود.

تشییع+مجید+اوجی

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه گفت:او عاشق همسرش، دخترش و کارش بود واقعا نمیدانم چه بگویم.من ۱۴ سال پیش اولین همکاری را با او داشتم. او تهیه کننده درجه یک بود  و اگر تلویزیون ۱۰ تهیه کننده مثل آقای اوجی داشت، حرف نداشت.آقای اوجی به تک تک بچه های پروژه عشق می ورزید.

هیچ کس از مجید اوجی گله نمی کرد

حسن زارعی همکار و دوست قدیمی این تهیه کننده گفت : من شرایط خوبی ندارم اما مجید از نوجوانی با جدیت کار می کرد. از تئاتر  شیراز باهم کار خود را شروع کردیم و ادامه دادیم؛ مجید مدام کار می کرد و یکی از ویژگی او جدی بودن در کار بود و شوخی نداشت.

وی ادامه داد:همین موضوع باعث شد تا در صدا و سیما به عنوان تهیه کننده کار کند در این مدت کسی را ندیدم که از مجید اوجی گله کند.

زارعی گفت:سریال «مرضیه» را پس از چند سال بیکاری ساخت و ما در ۶۰ جلسه، سریال را با بهترین شکل ارائه دادیم.مرحوم مجید اوجی برای ما هنوز زنده است و نتوانستم به خانواده او تسلیت بگویم.

علی اوجی گفت:تمام آنچه که در قلب مجید اوجی بود، خوبی بود. من سراغ ندارم کسی از او نارضایتی داشته باشد،تلویزیون یکی از مهمترین تهیه کنندگان خود را از دست داد؛ در دو کار آخری که همکاری داشتم جز خوبی و محبت چیزی ندیدم و امیدوارم خانواده اش این غم را تحمل کنند.

میل به خلاقیت و تلاش همیشه در وجود مرحوم اوجی بود

 مهدی فرجی در بخش دیگر مراسم گفت: درباره اخلاق و تعهد فیلم شناسی و حرفه ای بودن مرحوم اوجی صحبت های خوبی مطرح شد.  من بیست سال او را می شناسم و می خواهم شهادت بدهم که جز خوبی از او ندیدم.

وی ادامه داد: قطعا یکی از تهیه کنندگان مولف از میان ما رفت اما یاد او همیشه در میان ما است. از صدا و سیما تشکر می کنم که کار «مرضیه» را به او پیشنهاد دادند.

فرجی گفت: چهار پنج سال، درگیر بیماری سخت بود اما امید به زندگی همیشه در او بود؛میل به خلاقیت و تلاش همیشه در وجود مرحوم اوجی بود اما خیلی زود از میان ما رفت.

تشییع+مجید+اوجی

جعفری جلوه مدیر شبکه دو گفت: به همکاران در رسانه ملی به ویژه عرصه نمایشی و به همسر آقای اوجی هم تسلیت می گویم. آنها زوج هنری بودند که آثاربی شماری را در گونه های مختلف ارائه دادند.

پیکر مرحوم مجید اوجی از مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سیما به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه شد.

روز پنجشنبه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ مراسم ترحیم او در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

تشییع+مجید+اوجی

انتهای پیام/

 

کد خبر: 9152